biznis
1

Bosanska sehara motiv novih Vispakovih pakovanja čajeva

Klix.ba
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak uspješno je okončala proces redizajna i plasmana na tržište čajeva u pakovanjima od 20 i 25 vrećica.

Za osnovni motiv novih pakovanja Vispakovih čajeva odabrana je bosanska sehara.

"Bosanska tradicija na koju smo veoma ponosni nas uči da se u sehari čuvaju lijepe, vrijedne i mirisne stvari. Takav je slučaj i sa Vispakovim čajevima. Vispak ide korak dalje i kao domaća prehrambena kompanija želi dokazati da itekako ima šta reći, ali i pokazati. Angažirali smo vrhunske stručnjake dizajna i odabrali rješenje koje najviše podsjeća na nas", riječi su direktora Vispaka Rusmira Hrvića.

Zanimljivo je da se uz seharu prvi put u dizajnu jednog Vispakovog proizvoda pojavljuje i kera/milje, kao još jedan snažan simbol bosanskih kuća i domova.

Čajevi u novom ruhu, sačuvani u "Vispakovoj sehari" već se nalaze na tržištu i moguće ih je nabaviti širom Bosne i Hercegovine.

Konačna odluka o tome još nije donijeta, ali najvjerovatnije da će i redizajn logotipa Vispaka kao i ostalih proizvoda ići upravo u tom smjeru.

"Namjera nam je da novim kreativnim pristupom utemeljenim na bogatom kulturno-historijkom nasljeđu Bosne i Hercegovine i na ovaj način, ukusno dizajniranim pakovanjima, uljepšamo prodajne police kako kod nas, tako i u svijetu", pojašnjava Hrvić.

Novi dizajn Vispakovih čajeva kreativno je postignuće dizajnera agencije McCann Erickson iz Sarajeva.