Komentari (169)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa gradi autoput do Slavonskog Broda da narod brze dodje do Slovenije,Austrije,Njemacke
pa taj autoput se vec radi Svilaj-Doboj-Zenica
@ImamLudDaSamPapir dok ga naprave nece imat ni ko ni otic
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Ko da je važno ko je INVESTITOR i kako će se PLAĆATI !!! Važno je da će INTEGRAL INŽINJERING, EUROASFALT i HERING izvoditi radove !!!
Dakle Srbija će velikodušno izgraditi patrljak od 25km i obavezati nas da gradimo preko 120km da bi se skratio put do Beograda za 30km? Je li oni misle da smo mi pali s grane i da ćemo im praviti vojne ceste za njihove velikosrpske mokre snove?
@BulevarPeti Vi se trebate povezati sa realnošću inače će vas jako zaboliti
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
jebao vas on nama ne treba bolje graditi koridor 5C
kod nas se ozbiljno razmišlja autoput ka metropolama sokolac višegrad? hahah
Uradice se obe varijante auto puta.Prva varijanta da se uradi od Sarajeva do Brckog i tu da se poveze na onaj koji ide od Gradiske prema Bijeljini i dalje preko novog mosta prema Beogradu.Druga varijanta autoputa od Sarajeva prema Visegradu preko Drine i veze se na Koridor 11.Verovatno ce oba autoputa biti dati pod koncesiju.Sve je jasno i to ce biti napravljeno.
Prema srbadiji nista graditi,sto smo nepovezaniji sa njima bolja I sigurnija BiH.
Kome treba taj j...beni autoput? Jeboga njegov idejotvorac.
Brzo zaboravljate sto su nam radili škorpioni iz Srbije. Hebo vas autoput. Zašto ne povežete bos. Krajinu sa Sarajevom da se nemucimo 5 sati dok dođemo tamo. Duplo prije dođemo u Zagreb.
Standardno nasa posla, ublehasi!
Gdje je preče da tenkovi brzo stignu, pa da odaberemo taj pravac i finansiramo ga? Tamam, povezaćemo se sa Beogradom, ali nećemo sa Bihaćem.
Kad se sagradi autoput Beograd Sarajevo docicemo sa tenkovima i teskom artiljerijom za 30 minuta do Sarajeva
bujrum, dolazili ste i ranije pa ste od golih ruku racas ispusili
Taj nam put netreba. Stim putem će nam lakše doći cetnici i ponovo činiti zločine u Bosni. Zašto Turska to radi a naši aminuju nije mi jasno.
U Srbiji ne kontaju foru. Trebas samo obecati a izgradice se ako bog da, inshallah
Prodacemo Scepin toranj i financirati auto-put
Razvojni potencijal i ekonomska snaga BiH nije dovoljna da se završi koridor "Vc". Ekonomski rast od 3 ili 5 % je nedovoljan u zemljama koje imaju slabo razvijenu industriju ili ukupnu privredu. Dva do 3 % posto ekonomskog rasta u Njemačkoj na veliku industriju je nešto, dok je to u BiH ili SRB ništa, čak možda i namješteno.Rješenje je za koridor "Vc" je uvođenje "velikih igrača" koji će uzeti pod koncesiju cijeli autoput i završiti ga za 4 godine.
@alkibijadnusa , Pozdrav, dobro je da na ovom portalu ima ljudi koji nešto razumiju u ukupnim društvenim i ekonomskim odnosima. Političari manipuliraju s javnošću i njima dobro. Većina ljudi ekonomski rast od 3-5 posto u BiH , SRB, HR i ne osjeti. Ništa bolje neće biti za 10 godina. Plata u privredi od 300 do 500 Eura je preživljavanje, i zbog toga ljudi masovno sele, bježe sa Balkana, jer postoji prikrivena inflacija koja je mnogo veća od 5%.
Teško da će veliki igrači prepoznati svoj interes i uzeti pod koncesiju cijeli put, jer ekonomska isplativost Vc nije baš izvijesna. Npr. dionica Tarčin-Mostar je jedna od nasjskupljih dionica na Balkanu, a realno teško je pčekivati da bude ekonomski isplativa. Osim ako ne bi dali čitav Vc (uključujući izgrađene dionice) koncesionaru. Možda neki igrači uđu zbog drugih stvari, npr Kinezi zbog plasiranja svojih kredita, angažovanja svojih firmi, širenje uticaja...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Od kuda sad priče o autoputu, pa lokalni izbori su tek slijedeće godine. Gdje je ministar Jusko da utvrdi kako on kaže "rutu" puta prema Beogradu i uvede 4G mrežu za internet. Pa dosta više šuplje, za 24 godine od rata, izgradili jedva autoput da Zenice. Pa do Žepča ili Doboja neće izgraditi autoput za 20 godina. Do tada će pola naroda iz BiH i Srbije odseliti ili umrijeti. Sad će neki reći to će Turci radi džaba, hoće malo morgen...
Nek prave ko god da pravi i ako hoce i 10 izlaza i ulaza , ocigledno turska firma , nama je platiti i put ili crtu na papiru ko da je put. sve ce i onako pokrast. put ce makar biti za nas ..