U izvještaju nezavisne konsultantske firme Brand Finance za 2017. godinu, vrijednost Googlea je procijenjena na 109,5 milijardi dolara, što je za 24 posto više u odnosu na prošlogodišnju vrijednost od 88,2 milijarde.
Na drugom mjestu je Apple čija vrijednost je u odnosu na prošlu godinu pala za 27 posto i sada iznosi 107,1 milijardu dolara.
"Apple je prekomjerno iskoristio povjerenje klijenata i nije uspio ostvariti značajne dobiti od novih proizvoda kao što je Apple Watch. Također nije donio inovacije koje su klijenti očekivali", navodi se u izvještaju.
Apple se sada mora boriti s konkurentima iz Kine kao što su Huawei i OnePlus, a tu je i Samsung.
Procijenjen na 106,4 milijarde dolara, na trećem mjestu najvrednijih brendova svijeta se našao Amazon. Ta kompanija je ostvarila porast vrijednosti za 53 posto u odnosu na prošlu godinu i približila se najskupljim brendovima Googleu i Appleu.