Komentari (89)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dozvolite i euro normu 4 pa da narod malo obnovi vozni park i da cijene auta pojeftine. Dosta je bila golfa 2 i sličnih trneća, više nas je u saobraćaju poginulo nego u ratu. Svaka čast tim autima ali u normalnim zemljama njihovo vrijeme je prošlo prije 15 godina.
Problem je u odrzavanju vozila a ne norma..iznenadio bi se koliko relativo starih vozila(cca. 10-15godina)se jos koristi u eu..i kad dozvolis uvoz e4 norme bez odrzavanja za 2 godine vozilo je na nasim cestama, losim gorivom i ne kvalitetnim rezervnim djelovima fakticki za otpad ali nas mentalitet je ono ja sam njega kupio ne on mene..
Znači umjesto 3000 taksi sad 2960 ko sad nekupi neće nikad
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Forto ako ovo čitaš evo prijedloga i probaj ga staviti na dnevni red a to je da ukinete Euro 5 normu koja je uedena prije nekoliko godina.Mi koji radimo kod privatnika za minimalac nemamo nikakve šanse kupiti neko bolje auto pogotovo jer su cijene u zadnje 2 godine skočile baš puno.Pa GOLF 2 kod nas još košta po Pik-u 2000,3000KM a golf 4 cijenu drži cijenu od 5000 do 7000KM dok se u EU može kupiti za 500 E,sramota stvarno šta rade obicnom narodu.
Dovuci Golfa i prekucaj broj šasije. Nije grijeh, jer si nešto dobro uradio za prirodu i svoj džep, a državu u kojoj vladaju ova govvna - serri po njima i njihovim pravilima!
Hahahahha Forto smanjio troskove za 50 KM
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Zasto ne orgnizovati velike demonstratije protiv ovakog nakaradnog zakona koji je uperen protiv siromaasnih pa i protiv prirode jer u nedostatku modernijih auta vozi se srot auta kioja ugrozavaju klimu .Jos da napomenem da bi trbali izglasati zakon za oslobadjanje carine i pdv siromasnima .
auto mafija, dileri novi vozila Budnjo i ostali u eli Euro 5 normu što Njemačka nije bila zabranila
Uvozni lobij je pod direktnom kontrolom i spregom HDZ-a, SDA tajkuni su samo u sprezi sa njima ali zna se ko vodi i upravlja čime u BiH. Ovo je apsolutno tačno za Njemačku, nekolicina velikih centara je u svojim "ekološkim zonama" u grasakim centrima uvela EUR4 kao minimalnu normu, a i dizel motori iznad toga su uglavnom varali na testovima, te se zbog nemogućnosti usklađivanja proizvodnje novih auta sa novom normom planira ukidanje dizelskih motora
bravo smanjili trośkove za 40 maraka, sad mogu sebi uvest golfa śesticu za ćetrdeset maraka manje
Zabranite autima koja nisu bar euro4 na autoput. Samo prave probleme ta auta i 75%su neispravna.
Forto smanji dadzbine na one od prije prosle god. Kad je vazio euro1 dokument. A nikako ne ukidaj euro5, mozes zamisliti kako bi onda ginuli. Jeri najvise ovi sa 3 ili4 golfovima prave probleme na cesti jer njega neintereuje sta ce se desiti nece puno izgubiti. Zamisli idiote koji voze po autoputu a oblaci dima iz auspuha i izgorenim stop svjetlima koji se nevide ili se vide ali je vec kasno.
DERI TE IH SAMI SU TRAZILIIIII NARO ZNOOOOO
Rasprave o euro normi su deplasirane u okolnostima u kojima većina vozila euro 5 norme pa i euro 6 nemaju dpf filtere, katalizatore tj. Ne ispunjavaju tu normu. Tehnički pregled u Bosni nema svrhu osim uzimanja para.
Kakve veze ima jeli se uvozi euro 5, 4, ili mozda i euro 3, kad ima i novijih auta mozda i euro 6 koja se voze i puse iz auspuha kao luda, svi to gledaju cak i prodje kraj policije, ovi vide i niko nista.
Hahahahha Forto smanjio troskove za 50 KM
Stavilo limit na EURO 5 normu i na to carinu 15% za polovna vozila. Nema fukara bosanska 40 ili 80 hiljada maraka da kupi novo auto. Šta mislite zašto ljudi odlaze odavde. Ili skidaj normu ili ukidaj carinu. Šta se štiti carinom od 15% na polovna vozila? Ovih 100ak auto kuća u BiH!
Jesu ih i smanjili! Što ne ukinu carinu na polovna vozila, već ovdje vozamo krševe. Štite domaću proizvodnju carinama?
Smanjite vi cijenu goriva i zivotnih namirnica. 40km manje na uvozu auta ne znaci nikom nista...
Njima +600km na platu, nama -30km na nesto sto 1 od 100 ljudi ima korist. Samo ce sverceri i uvoznici automobila imati 30km vece dobiti. Zasluzio Forto platu za ovaj mjesec...
Također havarisana auta ivendetirat. Unisti auto naplati ogroman novac onda pravi ili prodaje tako da se bogate sverceri. Auto koje je proglaseno totalnom stetom se ne moze opet registrirati. Mozes praviti ali uz pregled vjestaka.. Kao u normalnim zemljama svijeta. Samo prepisati zakone..
Euro 4 obavezno dopustiti uvoz. Tehnicki pregled svakih 6 mjeseci. Obavezan pregled dpf filtera, katalizatora. Policija da sankcionise kao teh pregled divlje ugrađena xenon svjetla. Gume ne starije od 2 god. I tako napraviti ravnotezu. Ko nema ima autobus, bickl.. Prirodna ravnoteza. Em bi napunili budzet, naucili kulture stoku, svima bi bila dostupna dobra vozila. Umjesto Pezoa iz 2001 vozio bi onog iz 2008 i sl. Posla mehanicarima i svima.. Ravnoteza.
stavi to sve na papir i izvuci prosjecnu cijenu, to koje je norme auto je cisto sr@ nje jer kod nas pored metoda grijanja koje ljudi koriste ne treba nista vise, jedna prosjecna kuca u decembru zagadi za jedan dan onoliko koliko 10 auta za cijelu godinu
Slazem se ja sa tobom, samo sto mi nemamo javnog prijevoza. Tacnije imamo ali iz nekog osmanskog doba. Ovi u Sarajevu se jos zale a imaju svaki moguci prijevoz, ostali gradovi nemaju skoro nikakav