Marketing Summit
14

Promo / Pomoćnik predsjednika Uprave Grupe Mercator Igor Maroša: Zašto smo odlučili vratiti Mercator u BiH

Sponzorirani članak
Igor Maroša
Igor Maroša
Zašto se Mercator odlučio vratiti u BiH, iz prve ruke će saznati učesnici Sarajevo Marketing Summita, na kojem će predavati pomoćnik predsjednika Uprave Grupe Mercator Igor Maroša.

Borba za tržište, kupce i nove investitore postaje sve dinamičnija i u tom ambijentu brzih promjena i novih tehnologija marketing igra ključnu ulogu. Jedan od brendova, koji je prije nekoliko godina, na veliku žalost potrošača, otišao iz BiH je Mercator. Međutim, ovih dana smo svjedoci velikog povratka ovog popularnog lanca trgovina u našu zemlju.

Pomočnik predsjednika Uprave Grupe Mercator Igor Maroša opisuje situaciju u kojoj se našao Mercator u BiH te kakav je odnos kupaca u BiH prema Mercatoru.

"Mercator BiH je, unutar integracijskih procesa, predao Konzumu BiH u najam svoje trgovine u 2014. godini. Stupanjem na snagu lex Agrokora započeli smo razgovore o rješavanju situacije u BiH, gdje smo se, prvenstveno radi nepovjerenja dobavljača, susreli s velikim izazovima u poslovanju Konzuma te također u nekim Mercatorovim trgovinama. Ključni oslonac nam je bio jak Mercatorov brend u BiH, jer vjerujemo da još uvijek možemo kompleksnu situaciju okrenuti u korist nas, potrošača i dobavljača", izjavio je Maroša.

Na Sarajevo Marketing Summitu planira otkriti koje su to marketinške aktivnosti koje trenutno poduzimaju za uspješan povratak Mercatora u BiH.

"Kupci u načelu imaju pozitivan odnos prema Mercatoru i sjećaju nas se po odličnom asortimanu. U pripremama za rebrending trgovina se tako fokusiramo na sljedeća tri elementa: asortiman i uslugu (kratkoročno) dok će se promjene u vezi s Pika karticom desiti uskoro nakon samog rebrendinga. U zadnjem razdoblju smo obogatili asortiman, dodali smo nekoliko hiljada proizvoda s kojim želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći u regiji što se tiče raznolikosti ponude, kako domaće, tako regionalne i međunarodne. To je nedostajalo u tzv. Konzumovom razdoblju. Dobavljači vrlo pozitivno prihvaćaju povratak Mercatora jer su s Mercatorom imali dugoročne pozitivne odnose kako na komercijalnom tako i na finansijskom području", dodaje Maroša.

On poziva sve na Marketing Summit od kojeg očekuje puno toga, a ovom prilikom će otkriti ko je za njega marketinška "superzvijezda".

"Prije svega bih čestitao organizatorima na odličnoj ideji i što nas već četvrtu godinu za redom uspijevaju iznenaditi dobrim programima i izvrsnim predavačima. Što se tiče mog učešća, ja ću govoriti o brendovima, odnosno kako pristupiti oživljavanju brenda. Upoznat ću učesnike o "pozadini" marketinških aktivnosti povratka maloprodajnog lanca Mercator u BiH. Za uspješan povratak potrebno je provjeriti trenutni položaj marke kod potrošača, kako povezati prošlost brenda sa sadašnjim, kako prepoznati rizike i kako postaviti marketinški pristup povratka marke na tržište. Zapravo, zanimljivo i korisno za svakoga ko želi osvježiti pozicije svojih robnih marki da se vrate na popis kupovine svojih potrošača", zaključuje Maroša.

U organizaciji marketing agencije Altermedia i Akademije Finance, u Sarajevu će se 26. oktobra, u Hotelu Hills, održati četvrti Sarajevo Marketing Summit.