Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
GRAS je dobijao pare od Vlade, institucije su jedno vrijeme MORALE kupovati GRAS-ove karte, držali su i drže monopol nad mnogim linijama, i opet su u minusu... Takva nesposobnost zaslužuje da bude poslana na smeće.
IZ prve ruke : Centrotrans je u zadnje 3-4 godine ispao iz mreže Eurolines-Turing kroz koju su pokrivao skoro cijelu Europu. Iz igre su ga ''izgurali'' Globtour i Croatiabus. Centrotrans ulaže napore da se ''spase'' iz ove zapetljane igre stupivši u saradnju sa Flix-bus ali ta saradnja nije još uvijek dovedena do kraja. Imajući u vidu gubitak tržišta Centrotrans ulaže napore da ''pokupi'' rentabilne linije od GRASA.
A razlog tome je sto svi biraju najnize cijene, a niko kvalitet
I? U cemu je problem?
to je 208000 po busu sta je za ove isuzu puno sad je pitanje kakvi su MAN busovi ?
bolj bi bilo da malo urede autobusku stanicu nago ovo smece(isuzy) sto kupuju ali gazda je tu sejari
Svaka čast za Centrorans. Najbolje prevoznička kompanija
I ovo mi mirise da neko iz vrha vlasti svjesno gusi GRAS a da pod firmom Centrotransa puni svoje dzepove a sama intuicija mi ide prema adresi Hansa Cengica
kakav je uspjeh kad jedan gazda prodaje sam sebi autobuse, jeftini trikovi a narod vjeruje, dovoljno sam spomenut "sejari".
Treba dati i centrotransu i svim privatnim prevoznicima da rade prevoz u gradu pa i one sto voze male kombije treba samo legalizovati, konkurencija je cudo a ne seljacki Gras monopolisti ko Sarajevo taxi KONKURENCIJA JE CUDO
@Derim Ja bi grasu samo tramvaje ostavio
Normalno, nece ih GRAS kupit, pa mislim...
Sipac Sejari vlasnik Centrotransa, Bitumenke i svega jos necega, sad ide da poklopi gradski saobracaj u Sarajevu. Minderlije lege, pikiraju budzetske pozicije i kontaju da im kraja nema.
Niko nista ne "poklapa", covjek legalno ulazi na trziste a Boga mi ima sta I ponuditi.Kakve budzetske pozicije, sta lupas.
Sejari nije Šipac nego Arap iz Sirije
Uvedite jos jedan minibus sa Latinske cuprije do Sirokace, plus ostavite ovaj postojeci sto ide sa Skenderije do Sirokace, da se gradjani Sirokace, Cicinog, Soukbunara rjese dugogodisnjeg problema.
'ta će vama čaršijanerima minibus, eto vas za desetak minuta na Drveniju :D
@muris_ilijas lako je do drvenije, valja od drvenije kuci
Samo komercijalno, red voznje svaka 2 sata, karta 2 marke. Klasika.
Svakih 15 minuta* Tacnije, npr u 8h krene grasova komercijala, dok u 8:15h centrotransova. Jedino vikendom u kasnijim satima je svakih 30-45min u zavisnosti od saobracaja.
džaba spinuješ svi znamo za belaj na skenderiji
Ovo je privatna kompanija, šta me briga ako su kupili.
Briga je nas gradjane Sarajeva koji smo korisnici ovih linija