Rezultat rada CFD-ovih stručnjaka je karavan visokih performansi koji izgleda kao da je izašao iz BMW-ove fabrike, ali ako pogledate pažljivije, bit će vam jasno da automobil nije ni blizu standardnog karavana. Naprijed i nazad su komponente od karbonskih vlakana zbog kojih automobil izgleda agresivnije, a tuner je ugradio i unikatni izduvni sistem.
Prava magija se krije ispod haube gdje se nalazi 4,4-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 800 KS. Tuner ističe da je iz motora moguće izvući čak 950 KS uz malo više "posla". Prelijepi karbonski usisnici obavljaju svoj posao dovođenja zraka, a automobil posjeduje i nove međuhladnjake. Automobil je dobio čak i sistem za upozorenje o napuštanju trake.
Unutrašnjost krasi kombinacija crne kože i Alcantare, a kontrast pravi zeleni konac.
Inače, BMW-ov M5 karavan ne treba očekivati uskoro jer kompanija zasad ne namjerava staviti snažniji 4,4-litarski twin-turbo V8 motor u karavan. Najbliže tome je automobil o kojem je prethodno bilo riječi, kao i sljedeća generacija modela X5 M iako povećani klirens znači i viši centar gravitacije, a to u konačnici rezultira lošijim ponašanjem na cesti SUV-a, što se ne može porediti s karavanom.