Borba protiv štoperice
2

Iza još bržeg Porschea 911 GT3 stoji Manthey Racing

E. L.
Na komponente koje je njemačka kompanija Manthey Racing testirala na stazi Nürburgring Nordschleife vlasnici Porschea 911 GT3 moći će da računaju od drugog kvartala naredne godine.

Pored vođenja Porscheovih trkaćih aktivnosti u FIA WEC šampionatu, u njemačkoj kompaniji Manthey Racing bave se i dorađivanjem Porscheovih "elfera“ koji se (pored staze) mogu koristiti i na javnim cestama, a posljednji paket poboljšanja pripremljen je za aktuelni Porsche 911 GT3.

U nastojanju da inače brz 911 GT3 učine još bržim, u Manthey Racingu su pripremili set novorazvijenih karbonskih karoserijskih komponenti među kojima se posebno ističe veći zadnji difuzor, a u oči upadaju i zanimljivi aero poklopci na zadnjim felgama OM-1 u boji zlata.

Iza felgi se krije višestruko podesiv ovjes, a unaprijeđene su i kočnice koje će se još bolje nositi sa izazovima koje sa sobom donosi jurnjava stazom. Dok čekamo da Porsche predstavi novi 911 GT3 RS, vjerujemo da će Manthey Racing uskoro isprobati koliko je njihov 911 GT3 na Nürburgringu brži od standardne verzije koja je kroz dugi "zeleni pakao“ (20,832 kilometara) prošla za šest minuta i 59.9 sekundi.

Optimiziranje automobila ovaj put nije uključivalo zahvate ispod poklopca motora, pa i Mantheyev 911 GT3 pokreće 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor koji razvija 510 KS pri 8.400 obr/min, što je u kombinaciji s automatskim PDK mjenjačem dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde i 318 km/h.