Tuning
0

BMW M3 CSL

Klix.ba
Ako vam nisu dovoljne vrhunske performanse koje nudi BMW M3, ljudi iz M odjela su učinili naizgled neizvodivo te usavršili savršen automobil i tako stvorili M3 CSL.

Ovo je jedan od vrhunskih automobila visokih performansi koje je BMW stvorio, a o čemu se u stvari ovdje radi govori nam činjenica da je ova specijalna verzija BMW-a M3 u stanju napraviti jedan krug na legendarnoj stazi Nurburgring North Circuit za manje od osam minuta.

Ako ste potencijalna mušterija i ako niste već položili svoju narudžbu znajte da ste već zakasnili jer je ova ograničena serija odavno rasprodana.

BMW-ov slavni M odjel je uzeo jedno od svojih remek djela, M3, te ga preradio na svakom području da bi dobili CSL veriju (Coupe, Sport, Lightweight) koja je kako joj ime govori brža, lakša i tehnološki savršenija od “običnog” M3.

Opsežna upotreba karbonskih i staklenih vlakana i aluminija je rezultovala znatnim smanjenjem težine od 110 kg. Kuru poboljšavanja je doživio i agregat koji je svakako glasio za jedan od najsavršenijih na tržištu te sada ovaj 3,2 litreni redni šesterocilindraš razvija 360 KS umjesto prijašnjih 343 KS.

M3 CSL će biti dostupan isključivo sa već poznatim BMW-ovim SMG sekvencijalnim mjenjačem koji, ne treba ni spominjati, predstavlja zadnju riječ tehnike. Promjene brzina se mogu vršiti putem poluga smještenih na stupu volana ili na klasični način, putem veoma kratke ručice na standarnom mjestu. O kvalitetama ovog prenosnika snage, koji predstavlja direktan derivat F1 tehnologije, govori i činjenica da vozaču za promjenu brzine treba samo 0.08 sekundi.

Također CSL profitira i od proširenog traga prednjih točkova i promjenjene geometrije ovjesa, što uključuje rekalibrirane opruge i amortizere.

Genijalni inžinjeri BMW-ove M sekcije su uspijeli da unaprijede i kočioni sitem, te sada tvrde da se ovaj M3 sa 100 km/h do potpunog zaustavljanja ukopa za samo 34 metra. Da bi vam stvorili potpuniju sliku, zapadni standardi na auto putevima tvrde da prosječnom automobilu treba 73 metra zaustavnog puta sa ove brzine, ovo je samo jedna od činjenica koja nam govori kako je M3 CSL sve, samo ne prosječan automobil.

Ova ograničena serija će se izrađivati u Munchenu i to u periodu od juna do decembra tekuće 2003. godine, a u većini Evrope sve narudžbe su već popunjene.

Vezani članci