U prodaji od marta
0

Toyota predstavila Supru koja se ne može koristiti na javnim cestama

E. L.
Iza razvoja Toyote GR Supra GT4 stoji odjel TMG (Toyota Motorsport GmbH), a svoju će trkaću karijeru na stazama širom svijeta početi u martu naredne godine.

Toyota će trkaće izdanje nedavno predstavljene pete generacije modela Supra prvo ponuditi privatnim timovima u Evropi koji će za najnoviji proizvod TMG-a trebati da izdvoje 175.000 eura.

Zauzvrat mogu računati na automobil čiji redni trolitarski biturbo motor sa šest cilindara raspolaže s 430 konjskih snaga i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 90 KS i 150 Nm više u odnosu na potencijal motora koji se nudi u modelu na koji se mogu staviti registarske tablice. Više snage zaduženo je za manje kilograma, jer je „race only“ Supra (čija masa iznosi 1.350 kilograma) lakša od cestovne verzije 170 kilograma.

Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom trkama prilagođenog 7-stepenog automatskog mjenjača, a optimalnom spuštanju snage na podlogu (pored višestruko podesivog ovjesa) svakako će pomoći i ograničena mehanička blokada diferencijala. Trkama je prilagođen i sistem za kontrolu trakcije, ali i ABS. Za zvučnu kulisu (vjerovatno i dio konjskih snaga) brine izduvni iza kojeg stoji renomirana slovenačka kompanija Akrapovič. Automobil je postavljen na 18-inčnim ojačanim felgama (OZ Racing) na kojima su gume dimenzija 305/660 koje isporučuje Pirelli, a nezaobilazni elementi u namjenski ogoljenoj kabini su sigurnosni kavez, adekvatno sjedište, sigurnosni pojasevi sa šest tačaka pričvšćivanja i aparat za gašenje požara. Na listi opcione opreme je kamera za pregled situacije iza automobila, sistem za nadzor pritiska u gumama, paket za trke izdržljivosti...