Pet miliona baterija
0

Toyota će reciklirati baterije iz starih hibridnih modela za svoje buduće automobile

A. M.
Baterije i ostale komponente iz starijih Toyotinih hibridnih modela bit će reciklirane i korištene u budućim modelima japanske marke. To je moguće zahvaljujući novom partnerstvu između Toyote i proizvođača baterijskih materijala Redwood Materials.

Toyota je službeno objavila da je sklopila partnerstvo s Redwood Materials, proizvođačem materijala za baterije. Kroz ovo partnerstvo, japanski proizvođač će moći koristiti više recikliranih komponenti za svoje buduće modele. Naprimjer, baterije starijih hibridnih modela marke, kao što je prva generacija Priusa, sada će se moći reciklirati i ponovno koristiti u budućim modelima. Toyota je predstavila Prius još 1997. i nastavila proizvodnju prve generacije do 2003. Do sada su ti automobili sigurno završili pod presama, na otpadu ili još uvijek na cesti, ako su imali sreće s vlasnikom koji se brinuo za njih ispravno. Međutim, recikliranje njihovih baterija uvijek je bilo problem.

Sada je Toyota došla do rješenja za baterije koje su pokretale rane hibride. Većina primjeraka Priusa prve generacije će biti prebačena u reciklažni centar Redwood Materials u državi Nevada u SAD-a. Uz to, Toyota će sada moći kupiti katode i bakrene folije anoda iz pogona za recikliranje Redwood Materials. To će također pridonijeti proizvodnji baterija za buduće Toyotine modele, koje će dobiti novi život u nadolazećoj generaciji električnih i hibridnih automobila. Trenutno, bZ4X je Toyotin prvi masovno proizvedeni električni automobil i za sada jedini EV u ponudi. Sljedeći EV model će biti mali crossover, a zatim limuzina i veliki SUV. Sportski električni automobil je također dio plana. Japanci planiraju postići globalnu prodaju od 3,5 miliona električnih vozila godišnje do 2030. godine.

Stoga bi novi ekosistem koji proizlazi iz ovog partnerstva, trebao u narednim godinama reciklirati, reprodukovati i ponovno koristiti oko 5 miliona baterija koje su došle do kraja svog životnog vijeka. Dio recikliranog materijala vratit će se u Toyotinu liniju hibrida budući da će se isporučivati u njen novi budući centar za proizvodnju automobilskih baterija u Sjevernoj Karolini. Centar u koji je Toyota uložila gotovo 14 milijardi dolara trebao bi početi s radom negdje 2025. Toyota cilja na karbonsku neutralnost za svoje automobile do 2050.

Ovim će se potezom smanjiti troškovi proizvodnje i lokalizovati opskrbni lanac u Sjevernoj Americi, a također će Toyotini modeli imati pravo na porezne olakšice u Sjedinjenim Državama.