Na trci u Cazinu startovala su 63 takmičara, a na kraju je uspješno završilo njih 55. Obje nedjeljne trke prošle su bez incidenata i bez dugih prekida. Vrhunska organizacija kojom se AMK Extra Sport iz Cazina zaista može pohvaliti i ovaj put nije ostavila mjesta greškama. I ovaj put možemo utvrditi da je trka u Cazinu potpuna suprotnost slike i prilike autosporta u BiH i regiji, te da zaista spada u takmičenja evropskog nivoa.
S takmičarske strane, u Cazinu je bilo vrlo uzbudljivo i zanimljivo. Borbu za rekord staze najavili su još na treninzima Jovan Aćimić iz Crne Gore u prototipu Osella i Laszlo Szazs, Mađar s Hrvatskom takmičarskom licencom u Zytec Rynard formuli F3000. Na kraju je Szasz ipak bio prevelik zalogaj a Aćimića, te je nevjerovatno brzom vožnjom oborio prethodni, također njegov, rekord staze za čak četiri sekunde. Od gostiju iz ostalih zemalja odlične vožnje su pokazali i Miloš Asanović iz Crne Gore u Radicalu, Igor Stefanovski iz Makedonije u Mistsubishi Lanceru, ali i uvijek brzi Krste Tarjkovski iz Makedonije u FIAT Ritmu te Mario Jurišić iz Hrvatske u svom odlično pripremljnom i brzom Citroenu AX.
Od takmičara iz BiH očekivano najbrži je bio Boris Miljević u formuli Nissan-Coloni, dok je uvjerljivo prvi od takmičara sa "standardnim" automobilima bio Suad Hota s Lanciom Delta. Ovaj put Hotin auto je radio besprijekorno, te je odličnom vožnjom zasluženo upisao pobjedu u nekoliko kategorija. U klasi N2 opet se mogla pogledati odlična borba između prošlogodišnjeg šampiona Nenada Lehpanera i Gorana Dojčinovića, višegodišnjeg šampiona klase N1. Kao i u Splitu, Lehpaner je još jednom pokazao bolju vožnju, te je na kraju upisao prilično dominantnu pobjedu.
U klasi N3, nakon odustajanja Krešimira Bodnaruka na subotnjim treninzima, na trci se bliska borba vodila između Azera Kurtovića u Renault Sport Cliju i Fuada Smajića u Hondi Civic Type R. Smajić, koji je prošle godine debitovao na brdskim stazama u Zastavi Yugo, ovaj put je prvi put nastupio u klasi N3 u novopripremljenoj Hondi. Nakon dvije vožnje brži je ipak bio Kurtović u Cliju, te je tako upisao svoju drugu uzastopnu pobjedu u klasi, ali i u grupi N.
U klasi H14, koja je ujedno okupila i najviše takmičara, uobičajeni dvoboj prošlogodišnjeg šampiona Bakira Hadžića u Hondi Integri i Mladena Šoljića u Renault Cliju dodatno je začinio ovogodišnji debitant na brdskim trkama, a prošlogodišnji šampion na kružnim trkama, Jasmin Golać. Nakon dvije trke i odlične vožnje, Golać ne samo da je dodatno začinio borbu, nego je iznenadio veterane ove klase, te ispred Hadžića odnio svoju prvu pobjedu na brdskim trkama.
Klasu H12 obilježio je povratak Bojana Simića i to u Peugeotu 106, a borio se s Dejanom Vujasinom u Zastavi Yugo. Nakon dvije vožnje Simić je upisao pobjedu uz prednost od oko jedne sekunde. Također, u klasi H13 očekivano konstantan i brz bio je Hasan Ljubijankić, koji je na svojoj domaćoj stazi napravio dvije odlične i brze vožnje.
Naredna trka Šampionata BiH na brdskim stazama vozi se 21. jula u Vlasenici, koja također spada među malobrojne najbolje organizovane trke u BiH.
Konačan ukupni plasman brdske trke 13. Velika nagrada Cazina:
- SZASZ Laszlo - CRO - Zytec Raynard - 4:22.366
- AĆIMIĆ Jovan - MNE - Osella Pa 20 - 4:25.071
- ASANOVIĆ Miloš - MNE - RADICAL SR8LM - 4:28.876
- MILJEVIĆ Boris - BIH - Nissan Coloni - 4:41.266
- HOTA Suad - BIH - Lancia Integrale Evo - 5:02.550
- STEFANOVSKI Igor - MKD - Mitsubishi Evo IX - 5:05.293
- RADIĆ Branimir - CRO - Formula Vw 2000 - 5:05.755
- TRAJKOWSKI Krste - MKD - Fiat Ritmo Abarth - 5:11.529
- JURIŠIĆ Mario - CRO - Citroen AX 1600 - 5:12.418
- GRZEGORZ Duda - POL - Mitshubishi Lancer Evo - 5:12.545
- WISNIOWSKI Bartlomey - POL - Mitsubishi Evo IX - 5:15.619
- JOSIPOVIĆ Miroslav - BIH - Opel Vectra ST - 5:17.268
- BOZYK Bogdan - POL - Subaru Impreza STI - 5:20.300
- GOLAĆ Jasmin - BIH - Alfa Romeo 147 - 5:21.814
- HADŽIĆ Bakir - BIH - Honda Integra Type R - 5:22.698
- AMBRUZ Peter - SVK - Opel Calibra 16v - 5:23.455
- MILJKOVIĆ Nikola - SRB - Honda Civic TypeR - 5:25.264
- ČERNEKA Saša - CRO - Honda Civic TypeR - 5:26.158
- ŠOLJIĆ Mladen - BIH - Renault Clio CUP - 5:27.089
- SEFERAGIĆ Nihad - BIH - Vw Polo 6N - 5:29.068
- MILOVANOVIĆ Nemanja - SRB - BMW 320 - 5:29.639
- LJUBIJANKIĆ Salih - BIH - Vw Polo 6N - 5:30.562
- MIKULANDRA Mirko - CRO - Vw Golf IV - 5:35.999
- SELIMOVIĆ Suad - BIH - Audi S4 - 5:36.277
- LJUBIJANKIĆ Rasim - BIH - Vw Golf MK1 - 5:37.093
- BEŠIREVIĆ Engin - BIH - Renault Clio Williams - 5:37.894
- VUJAČIĆ Mirko - MNE - Peugeot 106 - 5:38.089
- SIMIĆ Bojan - BIH - Peugeot 106 xsi - 5:38.626
- LJUBIJANKIĆ Hasan - BIH - Honda Civic Vtec - 5:39.300
- VUJASIN Dejan - BIH - Yugo 1600 - 5:39.647
- GRABOVIĆ Zoran - CRO - Opel Kadett GT/E - 5:39.748
- SIGURNJAK Mladen - CRO - VW Golf - 5:40.046
- DAUTOVIĆ Elmedin -BIH - Renault Clio Williams - 5:42.718
- KURTOVIĆ Azer - BIH - Renault Clio Sport - 5:42.830
- NIKOLIĆ Nikola - MNE - Peugeot 106 - 5:44.316
- MIZOVSKI Vanco - MKD - Yugo 65 - 5:45.060
- MUHAMEDAGIĆ Nermin - BIH - Vw Golf VR6 - 5:46.495
- G.KAVECZ Istvan - CRO - BMW E91 - 5:46.596
- SMAJIĆ Fuad - BIH - Honda Civic - 5:46.644
- KEROŠEVIĆ Goran - BIH - BMW M3 - 5:48.060
- KRŽALIĆ Seadin - BIH - Nissan 200 SX - 5:49.310
- LEHPANER Nenad - BIH - Peugeot 106 16v - 5:49.327
- LJUBIJANKIĆ Edham - BIH - Vw Golf II - 5:49.877
- EMRIĆ Šefik - BIH - Opel Astra GSI - 5:53.164
- KARAJIĆ Salih - BIH - Vw Golf II 16v - 5:54.053
- DOJČINOVIĆ Goran - BIH - Peugeot 106 GTI - 5:54.329
- PAPEŽ Metod - SLO - Ford Escort Rs 2000 - 5:57.149
- BOŽOVIĆ Miodrag - MNE - Peugeot 106 - 5:58.315
- HRNJIĆ Jasmin - BIH - Opel Astra - 5:58.403
- HLAČA Bojan - CRO - Fiat 128 Rally - 6:03.121
- HALILAGIĆ Asmir - BIH - Opel Corsa B - 6:03.347
- KLIČIĆ Denis - BIH - Opel Vectra B - 6:09.591
- BROZOVIĆ Zlatko - CRO - Renault 5 GT - 6:12.940
- KALIĆ Anis - BIH - Yugo 55 - 6:13.867
- PORČIĆ Suad - BIH - Vw Golf III VR6 - 6:32.843