Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
SEAT nikad nije izasao na zelenu granu. Saradjivali do kraja 80tih sa talijanima, presli na nijemce, ali nisu uspjeli da se izbore za trziste, mada ih je vjerovatno unistila i konkurentska SKODA koja je izrasla u giganta.
Forto je kriv.
Nevjerovatno kako se Cupra prodaje u Njemačkoj. Svuda se mogu vidjeti ova auta (Seat sa agresivnijim plastikama). Zanimljivo je da se toliki narod upali na đavolski logo Cupre.
Ovo su zadnji trzaji europske bolje reći njemačke autoindustrije, za najkasnije 10-20 godina če se ugasiti svi giganti kao bmw, mečka, vw, primat preuzima Kina jer su švabe zbog svoje arogancije prespavale novu tehnologiju, kao onomad kad su Kodak i Grundig prespavali digitalizaciju 90ih.
Ti si budala. Kinezi iza kojih stoje Voren Bafet ili Soroš. Sva tehnologija za električni auto je sa zapada. Koji dio je Kina izmislila u električnom autu? SAD, Južna Koreja, Japan sele svoje kompanije u Indiju, Vijetnam, Indoneziju, Filipine, Tajland... Kina se razvila investicijama prije svega SAD a ne SSSR ili Rusije. Samo prebacivanje Apple,Foxcon,Sony... je za Kinu udarac. Šta je sledeće ? Evropa će da se smrzne bez gasa iz Rusije ?
VW ima vec duze jako los manadzment i po meni ovo je jako glupa i arogantna odluka. Seat u Spanjolskoj ima status kao VW u Njemackoj, zamisli da se sutra VW ukine odlukom lol. Inace prodaja Seata zadnjih godina je brzo rasla, mislim da VW ne zna i ne moze efikasno upravljati svim kompanijama koje posjeduje.
Ovo je marketinški majstorluk. Uvedu ekskluzivni, skuplji podbrend Seata, zatim povuku Seat modele pod nekim izgovorom i ostave samo Cupru. Sad možeš kupiti samo rebrendiran auto, po mnogo višoj cijeni. Gotovo je, automobili za srednju klasu ubrzano izumiru, ostaće samo ponuda za one dubokog džepa.
Pametan potez, formentora pun grad. Prodaju se kao nijedno drugo novo auto.
Svi mogu da zahvale VW da uopce postoje davno bi mnogi bili zaboravljeni i ugašeni bez VW
VW će polako i sam sebe ugasiti..i o tome se priča..
Gdje se prica? Po sarajevskim nargilhanama?
Cupra = rebrendirani SEAT. Pametan potez.
Nama više starih dijelova u VW da ga sklepaju...
Ovo je sudbina svih koji se Švabama prodaju. Prvo vas "spase", onda vas naprave zavisnim a potom slijedi gašenje. Njemačka automobilna industrija sad ima jednog konkurenta manje. A vi vjerujte u bajke.
Samo se ime mjenja
Dobro i da je sve tako kako tvrdis cemu je tu problem? Konkurencija trzista je uvijek postojala, male ce uvijek veliki kupiti...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Trojka opet izdala, Njiva Forto inDifovci… treba vratiti El Baketa&Co i sve ce biti po starom… Dobro!