Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Trziste elektricnih auta i plug-in hibrida: trenutno Tesla apsolutno dominira po prihodima, Model S se ceka mjesecima (Pocinje na $80K USD), trenutno prodaju oko 2,000 Modela S mjesecno, sa projsjecnom cijenom oko $100K, to je nekih dvjesto miliona mjesecno ili $2.5 milijarde godisnje. To je Teslin ukupan prihod trenutno (Model X treba izaci uskoro, kostace oko $50K I pocinje se gurati u segment gdje moze nauditi masi modela, BMW-ovoj seriji 5, Mercedesovoj seriji E, Audiovoj sestici, itd. – potraznja za X je ogromna). Iza njih stoji Nissan Leaf sa oko 2.5K prodatih modela mjesecno od oko $35K po modelu, I GM Chevy Volt sa oko 2K prodatih modela mjesecno (projsjecna cijena je oko $40K). Sto se tice vrijednosti kompanija ko je se igraju u ovom segmentu, stvari stoje ovako (trzisna vrijednost svih dionica – iliti trzisna kapitalizacija na danasnji dan): BMW $58 Milijardi USD, Tesla $31 Milijarda USD, Daimler Benz $88 Milijardi USD, $208 Milijardi USD, $49 Milijardi USD, GM $51 Mil USD...
Jako lose preveden clanak, sa nizom pogresno predstavljenih cinjenica. Evo sta je prenio Rojeter (Der Spiegel ima vise detalja, no uglavnom ovo dovoljno pojasnjava sta se desava): 23. Nov: Tesla je u pregovorima sa BMW-om u vezi moguce saradje u vezi baterija i komponenti male tezine, izjavio je Elon Musk, generalni director Tesla za nedjeljnik Der Spiegel. U intervju objavljenom u nedelju, Musk je opisao BMW-vu proizvodnju auto dijelova od karbonskih vlakana kao “interesantnu” I “relativno ucinkovitu sa strane cijene proizvodnje”. BMW koristi karbonska vlakna proizvedena u saradnji sa snadbjevacem materijala SGL u proizvidodnji modela i3 I i8. Zvanicnici BMW-a nisu bili dostupni za komentar. “Razmatramo mogucnosti kolaboracije u polju baterijskih tehnologija ili stanica za punjenje automobile” izjavio je Musk tokom intervjua.
O naravno, karbonska vlakna. Prosječan Bosanac neće nikad kupiti ništa što je napravljeno od ugljikovih vlakana jer to je zastarjelo i nekvalitetno - karbonska vlakna su puno bolja.
Jarane na šta spade auto svijet,nekadašnje makinje sa w 12 motorima koje su zderale gorivo , zamijenise pokretne lampe.
Daimler je vlasnik Mercedes-a, a ne obrnuto. Daimler - TATA Mercedes-SIN cujemo se
BMW će za 10 tak godina uraditi mnogo po pitanju vozila na električni pogon. Trenutno su ove tehnologije skupe, ali počelo je velikim zamahom i mnoge kompanije su se odlučile za ovakve poduhvate, a BMW je vodeći, kao i inače u automobilskoj industriji.
realno sve je pokrenuo americki tesla jos s obzirom da ga je osnovao frajer koji je osmislio paypal i koji trenutno radi spacex program. ovo dosad je sve bilo sicarenje. sad se konacno ide ka tom
Elon Musk je novi Tom Ford. Tesla Motors je krenuo pravim putem i predviđam im svijetlu budućnost. Samo uzmi u obzir da od 2016 ili 2017 ćeš moći preći Europu sa Tesla S modelom BESPLATNO! :D
dobre ove tesline mašine, 700 kilometara sa par maraka struje.. al zato im je cijena paprena. komotno možeš kupiti novog bendžolu i gorivo za 10 godina. i na kraju opet na istom. osim ako nisi zaluđeni ljubitelj prirode..
extra ti je to "bendžola"
zaboravio si i minimalnu cijenu odrzavanja tako da kada sastavis obadvoje (odrzavanje termickog motora plus termicki motor)na "isto" izadjes sa elektricnim.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)