Bitka nije završena
8

Porsche: Na Nürburgringu još nismo pokazali puni potencijal Taycana

E. L.
U njemačkoj kompaniji podsjećaju da su verifikovano vrijeme (7:42) na stazi Nürburgring Nordschleife ostvarili slabijom verzijom svog prvog produkcijskog električnog modela.

Zvanične potvrde nema, ali prema nezvaničnim informacijama Teslin elektropokretan Model S P100D+ Plaid krug staze Nürburgring Nordschleife "zatvorio" je za sedam minuta i 23 sekunde, što je za 19 sekundi bolje od verifikovanog vremena Porscheovog produkcijskog modela Taycan Turbo (uz opasku da nam riječ Turbo u kombinaciji s automobilima na struju i nema posebnog smisla).

Možda i zbog hvalisavih izjava koje su stigle iz Tesle, u Porscheu su podsjetili da na mjerenju vremena kruga na Nürburgringu nisu bili sa snažnijom verzijom Taycana koja se krije iza oznake Turbo S, a kojom će u skorije vrijeme opet posjetiti čuveni "zeleni pakao".

I dok elektromotori slabijeg modela Taycan Turbo proizvode 680 KS i 850 Nm obrtnog momenta, Taycan Turbo S u punom sjaju raspolaže sa 761 KS i 1.050 Nm obrtnog momenta, što bi mu (uz adekvatnog vozača) bez posebnih problema trebalo osigurati novo rekordno (i verifikovano) vrijeme kruga na Nürburgringu u kategoriji produkcijskih elektropokretanih automobila sa četvero vrata.