Bez prisustva vozača
26

Pogledajte kako se Xiaomi SU7 samostalno parkira u garaži s više nivoa

D. B.
Veoma uzbudljivi električni automobili stižu iz Kine gotovo na sedmičnoj bazi, a jedan od onih koji privlače najviše pažnje definitivno je novi SU7.

Za razliku od većine novih kineskih električnih automobila, SU7 ne pripada konglomeratima kao što su Geely, GAC ili Great Wall, nego dolazi iz Xiaomija, trećeg najvećeg svjetskog proizvođača mobitela i kompanije specijalizovane za kućansku elektroniku.

Prošle su oko tri godine otkako je Xiaomi prvobitno najavio planove da uđe u svijet električnih automobila te čvrsto vjeruje da može postati jedan od pet najvećih svjetskih proizvođača automobila u narednih 15 do 20 godina.

Xiaomi je opremio SU7 s naprednom elektronikom, a u sklopu promocije ovog automobila kompanija je objavila posebno intrigantan video koji prikazuje kako se samostalno parkira u garaži s više nivoa.

Video prikazuje kako vozač prilazi automobilom ulazu u garažu, nakon čega pritišće dugme na ekranu infotainment sistema i potom napušta vozilo. U tom trenutku počinje "magija", SU7 samostalno nastavlja vožnju i ulazi u garažu prolazeći njene nivoe. U međuvremenu nailazi na Audi A7 te se zaustavlja i vraća unazad kako bi se sklonio, a nakon toga nastavlja svoj put na najviši nivo gdje pronalazi parking mjesto i parkira se kretanjem unazad.

Zasad nije poznato da li je garaža specijalno opremljena za automatsko parkiranje vozila ili je softver modela SU7 programiran prije testa.

Ako se SU7 može samostalno kretati garažom bez prethodnog mapiranja, odnosno oslanjajući se samo na svoje senzore, to bi onda bilo prilično impresivno.

Xiaomi je opremio SU7 LiDAR-om, kamerama i radarom, što je potvrdio hands-off funkcijama vožnje na autoputu i automatskim parkiranjem. Softver će biti nadograđen kako bi uključivao funkciju autonomne vožnje na gradskim ulicama.