Očekivano i poželjno
8

Toyota u priču uvodi i GR Supru čiji 6-cilindarski motor razvija 387 konjskih snaga

E. L.
Skoro paralelno s predstavljanjem jeftinije GR Supre koju pokreće dvolitarski četverocilindarski motor s 258 KS Toyota je predstavila i verziju čiji trolitarski 6-cilindarski motor umjesto 340 sada raspolaže s 387 KS.

Zaboravimo li na Supru GT4 (430 KS) koja je napravljena samo za trkanje, najsnažniju Supru pete generacije koja se može registrovati i koristiti na javnim cestama sada pokreće linijski trolitarski 6-cilindarski motor koji umjesto dosadašnjih 340 KS razvija 387 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.

U Toyotinom odjelu Gazoo Racing pored zahvata na BMW-ovom biturbo motoru, čiji se potencijal na zadnju osovinu i dalje distribuira posredstvom ZF-ovog 8-stepenog automatskog mjenjača, pobrinuli su se i oko elemenata adaptivnog ovjesa i upravljačkog sistema, a snažnija Supra od 0 do 100 km/h stiže za 4,1 sekundu i sasvim sigurno može razviti znatno više od elektronski ograničenih 250 km/h.

Bez obzira na izbor motora i paket opreme, potencijalni kupci GR Supre koja će u prodaji biti od juna mogu računati na 8,8-inčni display multimedijalnog sistema, a u Toyoti su pripremili i nekoliko još bogatijih opcionih paketa s kojima stiže vrhunski audio-sistem sa 12 zvučnika i nekolicina sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču.

Ekskluzivitet svakako pripada brojčano ograničenom modelu GR Supra A91 Edition koji će biti ponuđen u 1.000 primjeraka.