Konkurent Boxsteru
0

Predpremijera novog BMW-a Z4

Sarajevo-x.com
BMW-ov atraktivni Z4 roadster je u ponudi još od 2002. godine, ali iako mu niko nemože osporiti vrhunske vozne osobine i odličan dizajn kroz vrijeme se pokazalo da još uvijek nije u stanju parirati svom direktnom rivalu, Porsche Boxsteru. Ovaj put u BMW-u su pripremili potpuno novu generaciju Z4, koja uz dizajnerske novosti donosi i performanse za skidanje Boxstera sa trona.

Bavarce nije zadovoljio odličan odziv tržišta na prethodni Z4, pa sa novom E98 generacijom ovog roadstera planiraju ponuditi mnogo više i tako značajno proširiti ciljanu grupu kupaca. Najočitija i definitivno jedna od najvažnijih novosti u odnosu na prethodnu generaciju je tvrdi preklopivi krov, koji predstavlja interpretaciju rješenja koje je već imalo premijeru na kabrioletu aktuelne Serije 3. Iako će se mnogi tradicionalisti buniti zbog izostanka klasičnog platnenog krova, činjenica je da lagani aluminijski krov iz dva dijela sa sobom nosi veću dozu praktičnosti i komfora koja je svojstvena coupeima. Također, nije zanemariv i dizajnerski aspekt ovog rješenja, zahvaljujući kojem sada Z4 izgleda barem jednako dobro kao i Z4 Coupe. Naravno, u roadsteru ove cjenovne klase podrazumjeva se da je krov potpuno pokretan električnim motorima, te da mu nakon pritiska na dugme treba svega 20-ak sekundi da se sklopi ili rasklopi.

Činjenica je da je ovo vrijeme skoro dvostruke duže od vremena koliko je potrebno klasičnom mekanom krovu, ali u BMW-u su odlučili da je to ipak mala cijena u odnosu na dizajnerske prednosti, ali i sam komfor i sigurnost, s obzirom na to da je zadnje staklo sada čak 54% veće.

Za početak novi Z4 će biti ponuđen u dvije verzije. Osnova je Z4 sDrive30i sa 260 KS, dok mnogo poželjniju opciju predstavlja Z4 sDrive35i sa 306 KS. Oba modela će u osnovnim verzijama biti opremljena odličnim 6-stepenim ručnim mjenjačem, dok će samo sDrive35i u opciji imati i brzi 7-stepeni automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom, a koji je u stvari već poznat iz modela M3.

Također, oba modela će u startu biti opremljena Dynamic Drive Control sistemom koji omogućava vozaču da odabire različita podešenja ovjesa ali i način i količinu snage koju isporučuje motor. Također, u posebnom Sport paketu opreme biće dostupan i M ovjes, koji je u potpunosti elektronski podesiv.

Zvaničnu svjetsku premijeru novi Z4 imaće na sajmu automobila u Detroitu sljedećeg mjeseca, a nakon što kasnije dođe i M verzija sasvim je jasno da je superiornost Boxstera na klimavim nogama.