Novosti u 2010.
0

Peugeot predstavio novi vizuelni identitet

Sarajevo-x.com
Peugeot je u 2010. godinu ušao u novom ruhu, predstavljajući novi vizuelni identitet, ciljeve i planove za budućnost i novi konceptualni model koji pokazuje smjer u kojem će Peugeot ići u budućnosti.

Novi logo i slogan proizašli su iz 200 godina tradicije i inspiracije. Slogan i>mOtion&emOtiOn karakteriše inovativnost, fleksibilnost i modernost Peugeota i buduću strategiju koja će kupcima donijeti mnoga zadovoljstva.

Novi logo je trodimenzionalan i moderniji, a prepoznatljiva plava Peugeot boja je postala tamnija.

Prvi Peugeot model koji će predstavljati novi vizuelni identitet i koncept je RCZ koji će biti plasiran na tržište na proljeće 2010. godine. A sa konceptualnim vozilom SR1 "Gran Tourismo-Roadster" predstavlja dizajn i stil budućih modela.

Kompanija ima u planu da do kraja 2012. godine na tržište plasira 14 novih vozila. Neki od njih su BB1 koji predstavlja novo gradsko vozilo dužine 2,50 metara i koje će nuditi prostor za četiri putnika, zatim iON – automobil na struju kao i skuter na isti pogon. U 2011. godini će biti lansiran model 3008 sa hibridnim dizel motorom, dok su u planu i prvi modeli sa "Plug-HYbrid –Sytem" za koje Peugeot najavljuje nižu potrošnju, a smanjenje emitovanja štetnih CO2 i do 50 g/km.

Kako bi postigao svoje ciljeve Peugeot će još jače raditi na sinergiji inovativne strategije, proizvoda, mobilnosti i emocija.