Peugeot mijenja pravac?
0

SR1 Concept najavljuje novu eru

Sarajevo-x.com
Peugeot je zvanično najavio svoj novi konceptni automobil SR1, a pored egzotične namjene mnogo je važniji izgled i dizajnerski postulati koje nameće. Ako je suditi prema ovom konceptu Peugeot bi uskoro mogao napustiti pomalo istrošeni "mačkasti" oblik svojih automobila i vratiti se elegantnim , dinamičnim i nešto klasičnijim linijama.

Sa konceptnim SR1 u Peugeotu su htjeli predstaviti svoju novu viziju Grand Touring automobila koji je prije svega namjenjen užitku u vožnji. Iako ne nedostaje futurističkih detalja SR1 obiluje pravim obilježijma GT automobila, kao što je elegantno oblikovan dugački poklopac motora i skladni bokovi koji ističu dužinu karoserije. Ipak, SR1 posebnim čini upravo kombinacija klasičnih rješenja sa savremenim detaljima kao što su LED svjetla, dok specijalne detalje predstavljaju novooblikovana maska kao i restilizovani logotip sa karakterističnim lavom.

I dok vanjski izgled već izgleda dovoljno prihvatljivo za serijsku proizvodnju, unutrašnjost otkriva pravi konceptni karakter Peugeota SR1. Kao prvo, neobičan je 2+1 raspored sjedenja, sa dva mjesta naprijed i samo jednim mjestom nazad u sredini. Sam oblik kokpita i centralne konzole dostojan je najhrabrijih SF filmova, a ugođaj je istaknut i upotrebom takozvanih hi-tech materijala kao što su nikl i hrom.

Neobičan detalj predstavlja ručni sat kojeg vozač može skinuti sa ruke i uklopiti u posebno predviđeno mjesto u konzoli, gdje izgleda kao da je i ugrađen.

Naravno, u zadnje vrijeme predstaviti konceptni automobil automatski znači i predstaviti hibridni automobil, pa je i Peugeot SR1 pokretan HYbrid4 tehnologijom. Ona se sastoji od 1.6-litarskog THP benzinskog turbomotora snage 218 KS i električnog motora koji je smješten u zadnji dio automobila i koji proizvodi 95 KS.

Ukupna količina snage od 313 KS i pogon na sva četiri točka čine SR1 privlačnim u pravom vozačkom smislu, što uz odlične estetske vrijednosti garantuje da će odziv janosti biti vrlo pozitivan. Napredni hibridni pogon garantuje i mizernu potrošnju goriva od samo 4,9 litara na 100 kilometara, dok je emisija CO2 ograničena na svega 119 grama po kilometru.

Očekivano, Peugeot SR1 će svoju svjetsku premijeru imati na sajmu automobila u Ženevi, gdje će reakcije javnosti vjerovatno odlučiti i o sudbini ovog automobila, tačnije o tome da li ćemo ga nekada vidjeti i kao automobil koji u peugeotovim salonima stoji ravnopravno uz 308-ice, 207-ice i ostale lavove.