Od sada i u kompaktnoj verziji
0

FOTO / Peterovratni Chevrolet Cruze u Bosni i Hercegovini

Sarajevo-x.com
Od svog predstavljanja 2009. godine, Chevrolet Cruze osvojio je mnoge vozače širom svijeta. Dolaskom peterovratne verzije Cruzea, Chevrolet će imati važan model u vrlo konkurentom kompaktnom tržišnom segmentu. Novi Cruze s pet vrata pruža kupcima stil i svestranost peterovratnog automobila te istovremeno sve kvalitete koje su povezivane s višestruko nagrađivanim limuzinskim Cruzeom.

Cruze u verziji s pet vrata u prodaji je po cijeni od 23.100 KM. To je cijena za benzinski model s 1.6 motorom od 124 KS i paketom opreme LS+ koji uključuje ABS, ESP, 6 zračnih jastuka, klima uređaj, CD-radio MP3, električne podizače prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje. Dizelski model s 2.0 motorom od 163 KS i 6-stepenim mjenjačem u prodaji je već od 34.300 KM uz bogatije pakete opreme.

„Vjerujemo da nam peterovratna verzija Cruzea pruža pravu mogućnost da proširimo Chevroletovu prisutnost i na kompaktni segment“, rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevrolet Europe. „Ako pogledate što smo postigli s limuzinskom verzijom, Chevroletovim globalno najbolje prodavanim modelom u 2010. godini, imamo puno razloga vjerovati da će i peterovratni model znatno pridonijeti Chevroletovom trenutnom rastu u Evropi.“

Peterovratni Cruze dolazi s poboljšanjima unutrašnjosti iz modelske godine 2012., a kupci mogu birati između tri različita paketa opreme: LS, LT i LTZ.

Ispod poklopca moguća su tri izbora, dva benzinska i jedan dizelski motor. Od početka 2012. bit će dostupan još jedan, novi 1.7-litarski dizelski motor. Svi motori su četverocilindrični s upravljanjem pomaka bregastih osovina, 16 ventila i ubrizgavanjem goriva u više tačaka ili, u slučaju dizelskih motora, common-rail tehnologijom.

Oba benzinska motora, 1.6 i 1.8-litarski, funkcioniraju uz stalno promjenjiv rad bregaste osovine. Promjene za modelsku godinu 2011. uključuju nove usisne grane kod oba motora. Inženjeri zaduženi za razvoj motora zatim su povećali odnos kompresije kod 1.6-litarskog motora, te su prilagodili kontrolnu kalibraciju kod 1.8-litarskog motora.

Pri 6.200 okretaja u minuti 1.6-litarski benzinski motor ima 124 KS kada je opremljen ručnim mjenjačem, dok 1.8-litarski motor nudi 141 KS pri 6.200 okretaja. Njegov vršni okretni moment iznosi 176 Nm pri 3.800 okretaja. Oba motora troše 6,6 litara benzina na 100 km; 1.6-litarski emitira 153 g/km, a 1.8-litarski 155 g/km ugljičnog dioksida.

Jedan od najsnažnijih motora u kompaktnom segmentu, 2.0-litarski turbo dizelski motor koji je dostupan sa svim novim peterovratnim modelima Cruzea kao i limuzinama iz modelske godine 2011. ima veći vršni tlak paljenja u komori za izgaranje, te pogonski lanac umjesto remena.

Među ključnim karakteristikama ovog motora su izvrstan odziv gasa, impresivan okretni moment od 360 Nm pri 1.750 okretaja u minuti i ispunjavanje standarda Euro 5 (147 g/km CO2). Daje 163 KS pri 3.800 okretaja, kada je uparen s ručnim mjenjačem, te postiže najveću brzinu od 205 km/h i treba mu 8,5 sekundi da ubrza do 100 km/h. Svi motori mogu se kombinovati s ručnim ili šest-stepenim automatskim mjenjačem.

Vezani članci