Leapmotor B01: Električna limuzina sa zadnjim pogonom i bagatelnom cijenom cilja na Citroen u Evropi
Kineski brend Leapmotor, koji izaziva pometnju na rastućem evropskom tržištu pristupačnih električnih vozila, očekivano se pojavio na Sajmu automobila u Šangaju. Ova mlada kompanija iskoristila je međunarodnu prezentaciju kako bi predstavila svoj najnoviji sedan.
Nakon što je Daciju Spring doveo u nevolje s ekonomičnim modelom T03, brend koji u Evropu stiže uz pomoć Stellantisa sada usmjerava svoje napore na nadmašivanje modela poput Citroena e-C4 X. Novi B01 je potpuno električna limuzina koja se ističe i po svom dizajnu i tehnološkoj opremi, a prije svega po konkurentnoj prodajnoj cijeni. Model koji će, ako stigne do evropskih prodajnih mjesta, predstavljati pravu glavobolju kod konkurencije.

Ključne tačke
Kineski proizvođač naglašava da novi B01 dolazi na tržište kako bi zadovoljio potrebe mladih vozača za mobilnošću. To je vozilo koje nudi atraktivan dizajn uz dobru opremu i pristupačnu cijenu. Također se može pohvaliti visoko usavršenom aerodinamikom. Koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,197, što se prevodi u visoku efikasnost.
Dugačak je 4,77 metara. Dužina koja ga smješta u D segment. Da bismo to stavili u kontekst, nešto je veći od Citroena e-C4 X. Unutra ima vrlo prostran prostor predviđen za pet osoba, zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2,74 metra.
U enterijeru novog B01, brzo ćemo se naći okruženi toplom i ugodnom atmosferom. Leapmotor je posvetio veliku pažnju raspoloživom prostoru u kabini, kao i praktičnosti, a oboje je veoma traženo kod kineske javnosti. Dizajn i izrada prenose osjećaj kvalitete.

Centralni element kabine je 14,6-inčni ekran osjetljiv na dodir. To je ključna komponenta za upravljanje multimedijalnim sistemom, koji podržava OTA ažuriranja. Kombinovan je s digitalnom instrument pločom. Druge značajne karakteristike uključuju automatsku kontrolu klime, bežično punjenje kompatibilnih mobilnih telefona i ambijentalno osvjetljenje sa 256 boja.
Kolika je autonomija?
Naravno, sve oči su uprte u pogonski sistem. To je logično s obzirom na to da se radi o električnom vozilu. Za kinesko tržište, marka nudi dvije opcije motora, obje sa pogonom na zadnje točkove. Osnovni model dostupan je sa motorom od 180 KS, a za vozače koji traže još veće performanse, tu je model od 218 KS.

Novi B01 napaja baterija koju isporučuje kineski specijalista CALB (China Aviation Lithium Battery). Domet B01 je 650 kilometara prema CLTC ciklusu. Stoga bi se, prema WLTP ciklusu certifikacije koji se primjenjuje na evropskom tržištu, očekivalo da će ova brojka biti tek oko 400 kilometara.
Prodaja ovog sedana starta ove godine u Kini po početnoj cijeni od približno 12.000 eura, što je naravno nemoguća misija za evropske standarde. Stellantis je blizu dogovora sa svojim kineskim partnerom da B01 uvede na evropsko tržište. Ako dogovor bude pozitivan, morat ćemo čekati do 2026. godine.