Citroën C-Elysée plod je tehničkog i stilskog umijeća ove francuske marke, pa on tako stilom i performansama zadovoljava potrebe klijenata koji od trovolumenske limuzine očekuju da bude privlačna i cjenovno dostupna. Cjelokupno znanje Citroëna uloženo je u ovjes, kvalitet izrade i tehnologiju, a C-Elysée ponajprije je zamišljen kako bi što bolje zadovoljio specifične potrebe međunarodnog tržišta.
Citroen je svjestan da je investicija u automobil dio dugoročnog projekta. Citroën C-Elysée konstruiran je tako da odoli zubu vremena i velikoj kilometraži. Oštri uslovi vožnje u pojedinim zemljama uzeti su u obzir već od samog početka konstrukcije. Tako je, na primjer prilagođen razmak od tla, kao i gume, podvozje je dodatno zaštićeno, karoserija je na nekim dijelovima ojačana, a dijelovi su spojeni vijčanim elementima koji su se pokazali čvršćima u odnosu na uobičajene spojnice.
Raskošna prostranost Citroën C-Elysée se može pohvaliti i velikodušnim vanjskim dimenzijama od 4,43 metra dužine, 1,71 metra širine i 1,47 metra visine. Međuosovinski razmak od 2,65 metara najveći je u klasi, pa ne samo da mu osigurava dobro ponašanje na cesti nego nudi i izuzetnu prostranost.
Prostor u unutrašnjosti dostojan je limuzina iz više klase, a zadnja je klupa iznimno prostrana. Prostor za noge na zadnjim sjedištima je izvanredan, pa udaljenost između koljena i naslona prednjeg sjedišta iznosi punih dvanaest centimetara.
Prostranost putničkog prostora nimalo ne utječe na veličinu prtljažnika. S zapreminom 506 litara VDA, među najvećima je u klasi. Zahvaljujući navedenim osobinama, Citroën C-Elysée može potpuno preuzeti ulogu glavnog automobila u porodici.
Moderni i štedljivi motori
Citroën C-Elysée je dobio novi 1,2-litarski benzinski motor VTi 72 iz porodice motora PureTech, a koji je posebno prilagođen uslovima u vožnji i gorivima u svim zemljama svijeta. Ovaj motor nove generacije razvijen je kako bi imao optimalne performanse (72 KS, 3 cilindra, okretni moment od 110 Nm pri 3000 o/min), potrošnju od 5,3 l/100 km i emisiju CO2 od 124 g/km, što je 22% bolje u odnosu na prethodni motor 1.4i. Naravno među glavnim osobinama ističe se njegova izdržljivost, čak i u najtežim uslovima. U ponudi je s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa.
Novi 1,6-litarski motor VTi 115, sparen s ručnim ili automatskim mjenjačem, upotpunjuje paletu benzinaca, a proizvodi 115 KS i 150 Nm okretnog momenta. U prosjeku troši 6,5 litara goriva na 100 km i ima emisiju Co2 od 148 g/km.
Naravno, C-Elysée dostupan je i u dizelskoj verziji s motorom HDi 92, provjerenom pogonskom jedinicom proizvedenom u više od šest miliona primjeraka koja spaja dobre vozne osobine uz 92 KS i 230 Nm okretnog momenta i malu potrošnju od 4,1 l/100 km, odnosno emisiju CO2 od 108 g/km.
Prije svega pristupačan Odličnu ponudu C-Elysée zaokružuje svojom cijenom. U Bosni i Hercegovini od jučer je moguće kupiti ga već od 19.500 KM, koliko košta model s VTi 72 motorom i paketom opreme Attraction. Već ovaj osnovni model opremljen je ESP-om, ABS-om, prednjim i bočnim zračnim jastucima, centralnim zaključavanjem sa daljinskim upravljanjem, servo upravljačem, putnim računarom itd.
Najpristupačniji C-Elysée sa snažnijim VTi 115 benzinskim motorom dolazi uz paket opreme Seduction i do registracije košta 23.500 KM. Ovaj paket donosi klima uređaj, radio CD/mp3 uređaj, svjetla z amaglu i još mnogo toga.
Našem tržištu svakako će biti najzanimljviji model s dizelskim motorom. Najpristupačniji C-Elysée s HDi 92 motorom košta 24.000 KM i opremljen je paketom Attraction.
Citroen u BiH do kraja ove godine planira prodati najmanje 100 primjeraka novog C-Elysée. Također, prilikom predstavljanja ovog modela najavljeno je i otvaranje novog prodajnog salona Citroen automobila u Sarajevu, krajem ovog mjeseca.