Prije zvanične svjetske premijere koja je zakazana za sajam automobila u Frankfurtu, BMW je objavio prve potpune fotografije i podatke svoje nove Serije 1. Pored svih novosti koje sa sobom donosi, teško je oduprijeti se utisku kako u BMW-u opet vladaju neki čudni dizajnerski tokovi, koji neodoljivo podsjećaju na avangardu Chrisa Banglea.
Prednji dio nove Serije 1 je tako oblikovan po uzoru na Seriju 5 GT ali i X1, zbog čega novi BMW i izgleda predimenzionirano i neskladno. Bočna forma najviše je zadržala od temelja prethodnog modela, pa je s boka na prvi pogled i teško razlikovati novi od starog modela.
Zadnji dio također otkriva novost u drugačijim stop svjetlima, ali i ovdje je riječ o evoluciji već viđenog rješenja, pa iako izgleda možda previše obično čini se uspješnijim od blago rečeno avangardnog prednjeg dijela.
Pored neočekivanog vanjskog izgleda Serija 1 donosi bitno povećanje međuosovinskog razmaka, zahvaljujući čemu je unutrašnjost znatno prostranija, pogotovo na zadnjim sjedištima. Pohvalno je da su u BMW-u i prtljažni prostor povećali za čak 200 litara, čime pokazuju da su ozbiljno shvatili pribjedbe na praktičnost prethodnog modela.
Kao što s ei očekuje o dBMW-a, i ponuda motora će biti bogatija i raznovrsnija, uz neke potpuno nove motore. Tako će 1,6-litarski turbobenzinski motor biti ponuđen u verzijama od 136 KS, 170 KS, a naknadno i u verziji od 250 KS. Ponudu dizelski motora će sačinjavati nekoliko verzija 2,0-litarskog turbodizelaša, i to sa 116 KS, 143 KS, i najjača sa 184 KS.
Bez obzira na odabir motora BMW će na izbor ponuditi dva mjenjača, i to klasični šestostepeni ručni i napredni 8-stepeni automatski mjenjač.
U skladu sa Efficent Dynamics strategijom BMW-a, svi modeli biti će opremljeni start/stop sistemom za gašenje i paljenje motora pri stajanju u saobraćaju, ali i sa sistemom regeneracije energije kočenja.
Cijene nove Serije 1 za sada nisu poznate, ali je izvjesno da će na tržišta početi dolaziti već u jesen ove godine.