Nakon što je predstavljen coupe Serije 2, moglo se naslutiti kako će izgledati kabriolet. Serija 2 kabriolet je efektivno zamijenila kabriolet Serije 1. Dobila je 3,0-litarski TwinPower Turbo motor sa šest redno postavljenih cilindara, koji razvija 322 KS uz 450 Nm obrtnog momenta, a koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde (pet sekundi sa osmostepenim automatskim mjenjačem).
Na pojedinim tržištima će biti dostuna verzija 220i sa četverocilindričnim 2,0-litarskim motorom, koji isporučuje 181 KS uz 270 Nm obrtnog momenta, kao i verzija 228i sa istim motorom, koji u ovom slučaju razvija 241 KS uz 350 Nm obrtnog momenta. Ova verzija se može dobiti sa opcionim xDrive pogonom na sva četiri točka. Kabriolet Serije 2 će biti ponuđen i kao verzija 220d sa 2,0-litarskim turbodizelskim motorom sa četiri redno postavljena cilindra, koja će isporučivati 188 KS uz 400 Nm obrtnog momenta.
Mekani krov je napravljen od nekoliko slojeva tkanine. Za otvaranje/zatvaranje je potrebno 20 sekundi, a moguće ga je dobiti u tri različite boje, crnoj, srebrnoj i smeđoj boji. Krov sadrži dodatnu izolaciju čime se smanjena buka. Krov se može spuštati i podizati pri brzini do 30 km/h.
U poređenju sa kabrioletom Serije 1, Serija 2 kavriolet ima 9 posto više prostora u prtljažniku. Otvor je povećan za 3,5 cm.
Prodaja počinje u februaru 2015. godine.