Bentley predstavio novi Flying Spur: Luksuz bez kompromisa

Bentley predstavio novi Flying Spur: Luksuz bez kompromisa
34
Klix.ba
12.6.2019. u 13:23
10
komentara
34

dijeljenja
1/15
2/15
3/15
4/15
5/15
6/15
7/15
8/15
9/15
10/15
11/15
12/15
13/15
14/15
15/15
Treća generacija najluksuznijeg Bentleyja sa sobom, pored ostalog, premijerno donosi i upravljanje preko obje osovine.
U britanskoj automobilskoj kompaniji pod patronatom Volkswagena predstavili su treću generaciju svog najluksuznijeg modela Flying Spur, a u Bentleyu kažu da je najnovija "leteća mamuza" razvijena s bijelog lista papira.

S onim što nudi, novi Flying Spur trebao bi biti adekvatno rješenje kupcima koji smatraju da ni najskuplji komparativni modeli pojedine evropske konkurencije (Audi, BMW i Mercedes-Benz) nisu dovoljno luksuzni i ekskluzivni.

Duži od prethodnika (sada 5.304 mm), treći Flying Spur dobio je i znatno veće međuosovinsko rastojanje (3.195 mm) koje putnicima na zadnjim sjedištima osigurava raskošan prostor u predjelu nogu, a u ovom slučaju suvišno je spominjati nivo opreme i kvalitet materijala kojima je obložena putnička kabina najluksuznijeg Bentleyja s ogromnim pomičnim panoramskim krovom koji "čuči" na ekskluzivnim 21-inčnim točkovima.

Podsjetnik na minula vremena vidljiv je na dizajnu maske hladnjaka koja podsjeća na model Continental Flying Spur iz 1957. godine, a Bentley će Flying Spur ponuditi u 17 boja karoserije na kojoj će (po želji kupca) biti manje ili više hromiranih detalja. Za ispunjavanje posebnih želja, kao i obično, zadužena je kompanija Mulliner.

Flying Spur pokreće 6-litarski W12 motor koji uz podršku dva turbopunjača isporučuje 635 konjskih snaga i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine obavlja se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila, a spomenute brojke dovoljne su da 2.435 kilograma težak automobil od 0 do 100 km/h stigne za 3,8 sekundi i razvije 333 km/h.

Za efikasno zaustavljanje brinu kočnice s promjerom prednjih diskova koji iznosi 420 milimetara, a pored bolje preraspodjele mase po osovinama odličnoj upravljivosti najvećeg Bentleyja svoj doprinos daje i upravljački sistem preko obje osovine (AWS).

Prvi primjerci najnovije "leteće mamuze" do svojih bi kupaca trebali stići početkom naredne godine.
Prijavi grešku


Komentari (10)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...