|

Američki odgovor na M5: Cadillac CTS-V sa 640 KS

Američki odgovor na M5: Cadillac CTS-V sa 640 KS
25
Klix.ba
23.12.2014. u 11:45
55
komentara
25

dijeljenja
1/13
2/13
3/13
4/13
5/13
6/13
7/13
8/13
9/13
10/13
11/13
12/13
13/13
Prije zvanične prmijere na sajmu automobila u Detroitu Cadillac je predstavio svoj novi CTS-V, limuzinu supersportskih performansi koja svojim izgledom i brzinom može itekako poniziti i razvikanu evropsku konkurenciju.
Zamišljen kao direktni konkurent BMW-u M5 i Mercedesu E63 AMG, redizajnirani CTS-V ima 6.2-litarski V8 turbo motor koji proizvodi 640 KS i 855 Nm obrtnog momenta. On je povezan sa osam-stepenim automatskim mjenjačem koji omogućava ovoj limuzini da sprinta od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 322 km/h.

Izgled je jednako impresivan kao i performanse, pa CTS-V ima agresivan prednji dio s mrežastom maskom i većim otvorima za zrak, dok detalji poput aerodinamičkih dodataka i ventilacijskih otvora na poklopcu motora imaju i upotrebnu ali i estetsku vrijednost. CTS-V je posebno upečtaljiv zahvaljujući snažno izraženim i proširenim blatobranima kao i zadnjim spojlerom, odk tački na i predstavlja četverostruki završetak izduvnog sistema kao i atraktivni naplaci prečnika 19-inča koji su "obuveni" u Michelin Pilot Super Sport gume.

Ako ovo nije dovoljno sportski Cadillac će ponuditi i "Carbon Fiber" paket koji uključuje agresivnije i upadnije dizajnirane dodatke kao što su prednji spojler, otvori na poklopcu motora, zadnji difuzor i spojler.


U unutrašnjosti nema radikalnih izmjena u odnosu na obične verzije CTS-a, ali je izbor materijala i boja daleko bolji i kvalitetniji. Tako je ponuđena ekskluzivna kombinacija kože i obloga od mikrovlakana na sportskim sjedištima kao i umeci od karbonskih vlakana. Tu je i 12,3-inčni ekran na mjestu klasičnih instrumenata, a za zabavu je zadužen infotainment sistem CUE uparen sa Bose ozvučenjem ali i Data Recorder Performance sistemom koji vole vidjeti detaljne parametre svoje vožnje.

Da bi cjelokupna dinamika automobila u skladu sa performansama pogonskog sklopa inženjeri su povećali krutost karoserije za čak 25 posto ugrađujući dodatna pojačanja u vidu upornih spona. Jasno, CTS-V je dobio poseban sportski ovjes, precziniji upravljački mehanizam, djelimičnu blokadu zadnjeg diferencijala, ali i snažne Brembo kočnice.

Novi Cadillac CTS-V će se pojaviti u prodaji krajem sljedećeg ljeta.
Prijavi grešku


Komentari (55)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...