Komentari (197)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Al ni jedno čudo nije Bilo ravno onome Kad je stari uparkiro U bašču Jugu 45.
najjači su mi ovi koji pljuju po yugiću, a sanjali su da ga imaju. paćenici sada pričaju kako niko prije rata nije vozio yuge sve mečke ostale po garažama ali malo sutra. bolji je sada onaj fiat 500L iz kragujevca koji košta 14000KM nego polovan razvaljen golf 5. i sl. sjetite se mamlazi šta je rekao čovjek koji je promijenio auto industriju. henri ford nikada nije rekao da je ford najbolje auto nego je rekao da je najbolje novo auto. oni koji kupuju polovnjake za veliku lovu zbog komšiluka samo liječe svoje malograđanske komplekse. ovdje ne mislim na one koji izdvoje onoliko koliko mogu pa kupe polovnjaka nego na budale koji daju 20 i više hiljada za polovnjaka
sjecam se kada je moj dajdža kupio novog stojadina,čini mi se 84g. i fabrička greška je bila nije se moglo spustit ani podic staklo na vratima,on to nije htje rekalamovat,kada je auto zašlo u godine i bilo kojekakvih popravki tak je zamolio mehaničara da pogleda za to staklo,tam je bila letva zaglavljena i papir na njoj na kojem piše kakva plata takva vrata
Yugo je i oficijelno postao najgori auto na svijetu http://www.therichest.com/luxury/auto/10-of-the-worst-cars-ever-made/10/ U mnogim spotovima i filmovima je ismijan Yugo, do te mjere da su govorili da je bolje da nikad nije ni napravljen.
jesmo uvijek i bili jadni u pm, ljudi u to vrijeme pravili auta sa v8 motorima i 500KS a mi fiatov poluproizvod
Jugo najgori automobil sa puno mana. Mnogo bolji i popularniji je bio Zastava 101/128. Gori od Juge bio samo Zaporozac.
Zar je moguce da je neki auto bio gori? Zaporozec iliti ZaZ nisam nikad vozio ali ako nista izgledao je bolje od Juga i sudeci po spoljnom izgledu imao bolju limariju.
fico je bio bog i batina!
Kumonistički proizvod,smece od auta..
najomiljeniji?????ovo je auto kletva...imao sam 2 mjeseca yugu...prije da je najomraženiji.ebo vas on 👎
sarane jeli geopard ispadne kad se pare gepard i leopard?
Jugoslavija je bila Evropa al sta ces ti sa seljacima koji su pomislili da su pametniji od Tita. Zato se sad pusu ko zabe a po vazdan gladni ni za hljeba nemaju.
Od 10 ljudi sa sela 9 je islo u grad a 1 na zapad. Pa ti vidi koliko je to bilo gasterbajtera. Puno manje nego sto je bilo italijana
Mozda u odnosu na likove iz holivudskih filmova. Al u odnosu na standard zivota koji su imali prije komunista narod je zivio kraljevski. Pa danas 90% stanovnistva zivi u kucama koje su im komunisti napravili. Toliko o standardu.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Kupite Yugo, ne traje dugo!
najjači su mi ovi koji pljuju po yugiću, a sanjali su da ga imaju. paćenici sada pričaju kako niko prije rata nije vozio yuge sve mečke ostale po garažama ali malo sutra. bolji je sada onaj fiat 500L iz kragujevca koji košta 14000KM nego polovan razvaljen golf 5. i sl. sjetite se mamlazi šta je rekao čovjek koji je promijenio auto industriju. henri ford nikada nije rekao da je ford najbolje auto nego je rekao da je najbolje novo auto. oni koji kupuju polovnjake za veliku lovu zbog komšiluka samo liječe svoje malograđanske komplekse. ovdje ne mislim na one koji izdvoje onoliko koliko mogu pa kupe polovnjaka nego na budale koji daju 20 i više hiljada za polovnjaka
Ima ti i ta mjesta tarcin11, mnogi su htjeli da ga imaju. Ja sam imao tu srecu/nesrecu da ga kupim novog i u pocetku je bio ok ali nakon par godina pocne sistematski da se samounistava. Stvar je bila u tome da je drzava htjela da ih proda sto vise pa je njihova cijena bila ok za novo auto (kad preracunam oko 5000 dem u to vrijeme) pa su nametnuli ogroman porez na uvezena auta gdje je trebalo da se plati poreza otprilike isto kao sto si platio auto. Zauzvrat su nudili domaci proizvod povoljnije nego bilo kakvo auto bilo gdje ali kvalitet uzasavajuci. Najjace mi je bilo kad su izbacili Yugo Floridu kao bussiness auto, u biti isti krs neznatno jace kubikaze, veceg spremnika i zaobljenijih rubova pa je bio nesto skuplji jer je trebao da slovi za elitno auto. Za razliku od auta, u drzavi smo proizvodili extra kamione, barem to ako nista jbg.
slažem se sa tobom pretorijanac, a ti pichvajz samo za informaciju kada se otvarao tunel mon blan guzonje se vozile u fiatu. u egiptu su tristaći bili taxi vozila.
Kakva država takvo i auto.
Par puta sam vidio Yuga i tu u Americi...,bas izgleda jadan i smijesan u odnosu na ostala vozila...,naravno voze ih Srbi koji se ponose sa tim "cudom od tehnike"...,a sta reci nego...,od cega se pametan stidi...,time se budala ponosi...
,,Ukupno je izvezeno 256.691 Jugića, a 141.511 je prodano na tržištu SAD-a. " A sad nijedna drzava ex-juge ne moze izvest -prodat 10 kutija sibica,nisam bas nostalgicna ali je to sad tuzna istina.
Jest izvezeno al je proglasen i najgorim autom u usa nez koje godine znaci raspad sistema
Vise samproputovao sa svojim yugom nego dabas sa Scenicom...
Poredim vremena onda i sada konju. Za ono vrijeme itekako pristojno auto!
...onda se vozio jugio a dijelovi se kupovali u prodavnicama. danas se voze aVudiji i VauVeovi, a dijelovi se kupuju na otpadima. hadžiluk "a la balcana".-
Od A do Ž