U 2010. godini Hyundai je ukupno prodao 3.608.442 vozila što predstavlja povećanje od preko 16% u odnosu na 2009. godinu. Gledano po velikim tržištima Hyundai bilježi rast u SAD-u (23%), Kini (19%) i Evropi (7%). Zahvaljujući dobrim prodajnim rezultatima Hyundai je u 2010. godini zadržao poziciju najbrže rastuće auto marke na svijetu.
Hyundai ima velike planove i za ovu godinu, a već su najavljena i rekordna ulaganja od oko 10,7 milijardi USD $ što se odnosi se na Hyundai Motor Group. Uz nove modele i jasnu viziju nesumnjivo je da će se i u 2011. godini pričati o Hyundai uspjesima.
Za nepunih 45 godina koliko postoji Hyundai je stigao na četvrto mjesto po proizvodnji automobila u svijetu. Osnova rasta svakako jesu kvalitetna vozila i velika ulaganja kako u razvoj, tako i u marketing i sponzorstva.
Hyundai Auto BH takođe može nazvati prošlu godinu veoma uspješnom. Na BH tržištu Hyundai bilježi povećanje prodaje od preko 12%. Najprodavaniji modeli su svakako i30 i odlično prihvaćeni ix35. Bez obzira što je prodaja najnovijeg Hyundai terenca krenula tek u aprilu 2010. godine, prema prodajnim rezultatima ix35 je jedan od najprodavanijih terenaca u BiH.
Za 2011. godinu planirana su daljnja povećanja prodaje, čemu će svakako doprinjeti i četiri noviteta, predviđena za narednih 12 mjeseci za tržište Bosne i Hercegovine.