Prodajni rezultati za prvih devet mjeseci govore da udaio Hyundaija u Evropi raste za 4,3%, sa ukupnom prodajom od 274.603 automobila.
Velika ulaganja u istraživanje, razvoj i marketing očigledno daju rezultate. Modeli popularne „i generacije“ su prvenstveno namjenjeni Evropljanima, njihovim navikama i potrebama. Uz to Hyundai ističe kvalitet i brigu o kupcu kao svoje temeljne vrijednosti, a u prilog idu i brojna priznanja, gdje se ističe nagrada njemačkog auto magazina Autobild, prema kojem je Hyundai najkvalitetnija auto marka u 2010. godini.
U ovoj Hyundaijevoj evropskoj fabrici za sada se proizode modeli Hyundai i30 u kompakt i karavanskoj verziji, kao i nadolazeći Hyundai ix20, a ukupni kapacitet na godišnjem nivou je 300.000 vozila. S obzirom na veliku ekspanziju Hyundaija u Evropi izvjesno je da će i ukupni kapacitet u bližoj budućnosti biti ispunjen.