Nastavak evropskog rasta
0

Hyundai u uzlaznoj putanji

Sarajevo-x.com
Uspješne priče sa drugih kontinenata, prvenstveno azijskog i američkog, Hyundai sigurnim koracima preslikava i u Evropi. Da vlada veliki interes evropskih vozača za Hyundai automobile pokazuju prodajni rezultati ali i povećana proizvodnja na evropskom tržištu.
Naime, u evropskoj Hyundai tvornici u Češkoj proizvodnja za prvih devet mjeseci je povećana za 84 odsto u odnosu na isti period prošle godine, a prema izlaznim podacima, u Češkoj je ukupno proizvedeno 143.839 Hyundai vozila.

Prodajni rezultati za prvih devet mjeseci govore da udaio Hyundaija u Evropi raste za 4,3%, sa ukupnom prodajom od 274.603 automobila.

Velika ulaganja u istraživanje, razvoj i marketing očigledno daju rezultate. Modeli popularne „i generacije“ su prvenstveno namjenjeni Evropljanima, njihovim navikama i potrebama. Uz to Hyundai ističe kvalitet i brigu o kupcu kao svoje temeljne vrijednosti, a u prilog idu i brojna priznanja, gdje se ističe nagrada njemačkog auto magazina Autobild, prema kojem je Hyundai najkvalitetnija auto marka u 2010. godini.

Zanimljivo je da je tek prije nepune dvije godine Hyundai postao i zvanično evropska marka, kada je otvorena evropska fabrika automobila u Češkoj u koju je uloženo preko 1,2 milijarde američkih dolara.

U ovoj Hyundaijevoj evropskoj fabrici za sada se proizode modeli Hyundai i30 u kompakt i karavanskoj verziji, kao i nadolazeći Hyundai ix20, a ukupni kapacitet na godišnjem nivou je 300.000 vozila. S obzirom na veliku ekspanziju Hyundaija u Evropi izvjesno je da će i ukupni kapacitet u bližoj budućnosti biti ispunjen.