Do 2015. godine
0

Ford produžava sponzorstvo UEFA lige šampiona

Sarajevo-x.com
Ford je najavio produžavanje sponzorstva najpopularnijeg i najprestižnijeg nogometnog takmičenja u Evropi - UEFA Lige šampiona - i to do juna 2015.
"Naš novi trogodišnji ugovor pokazuje koliko smo iskreno vezani za ovo partnerstvo", rekao je Stephen Odell, predsjednik i glavni izvršni direktor Forda Evrope. "Za globalnu kompaniju kao što je naša, UEFA Liga šampiona idealna je platforma za povezivanje sa milionima ljudi kroz zajedničke vrijednosti. Radi se o najboljim od najboljih i upravo to je razlog zašto Ford želi biti dio te priče.“

David Taylor, predsjednik Uprave UEFA Events dodao je: "Oduševljeni smo Fordovom odlukom o produženju ugovora sa UEFA-om i Ligom šampiona za naredne tri godine. Ford je naš vjeran partner još od početka takmičenja 1992. Obnova ovog partnerstva dodatno jača blizak odnos koji imamo.“ "UEFA Liga šampiona nastavlja jačati svoje snage i uvjereni smo da Fordu možemo pružiti izvrsne mogućnosti za povezivanje sa navijačima na globalnom nivou.“
UEFA Liga prvaka je jedno od najpopularnijih sportskih takmičenja na svijetu. Prošle sezone okupila je više od jedne milijarde TV gledalaca, a procenjuje se da je ukupan broj gledalaca bio više od četiri milijarde, od kojih više od polovine potječe van teritorije Evrope.

"Ovo možda jeste evropsko takmičenje, ali baš kao Fordova najnovija globalna vozila, i UEFA Liga šampiona predstavlja užitak za gledatelje širom svijeta. Dobar nogomet, baš kao i dobar automobil, je univerzalan i njegova privlačnost kao i ovo partnerstvo generiraju izloženost na svjetskom nivou“, rekao je Roelant de Waard, potpredsjednik za marketing, prodaju i servis pri Fordu Evrope. "To je razlog zašto je UEFA Liga prvaka odigrala tako veliku ulogu u promociji novog Focusa početkom ove godine."

UEFA Liga prvaka je doista odigrala veliku ulogu u predstavljanju novog Forda Focusa globalnoj publici kroz reklamna emitovanja u televizijskim prekidima, bannere na stadionima te online kanale. Aktivnosti unutar samog takmičenja, kao što je FocusCam atrakcija na festivalu Lige šampiona, omogućila je posjetiteljima Fordovog štanda da budu dio ''Matrix'' animacije koristeći niz od 40 kamera koje pokrivaju polukrug od 180 stepeni. Sudionici su potom mogli podijeliti ovaj video sa svojim prijateljima online pomoću Focus Wi-Fi Hotspota te uploadovati video na neku od društvenih mreža kao što su Facebook ili YouTube. Broj od 77.630 kontinuiranih online prikaza dodatno pokazuje kako Ford i UEFA zajedno rade na implementaciji novih Fordovih tehnologija u svakodnevni život.

Novim sponzorskim ugovorom dodatno će se poboljšati Fordova direktna komunikacija sa korisnicima putem socijalnih mreža Facebook i Twitter. A za sve one klijente koji se angažiraju na platformama Fordovih socijalnih mreža otvorit će se brojne mogućnosti za interakciju sa kompanijom i upoznavanje o partnerstvu sa UEFA Ligom prvaka.

Ford će odigrati važnu ulogu u podršci proslave finala Lige prvaka 2012 koje će se održati u Minhenu. To će uključivati lansiranje specijalnog modela "Champions", kao i obezbjeđivanje 200 vozila za UEFA Ligu prvaka 2012 kao podršku transportne logistike, dok će se sve ove aktivnosti promovirati kroz društvene medije.