David Taylor, predsjednik Uprave UEFA Events dodao je: "Oduševljeni smo Fordovom odlukom o produženju ugovora sa UEFA-om i Ligom šampiona za naredne tri godine. Ford je naš vjeran partner još od početka takmičenja 1992. Obnova ovog partnerstva dodatno jača blizak odnos koji imamo.“
"UEFA Liga šampiona nastavlja jačati svoje snage i uvjereni smo da Fordu možemo pružiti izvrsne mogućnosti za povezivanje sa navijačima na globalnom nivou.“
UEFA Liga prvaka je jedno od najpopularnijih sportskih takmičenja na svijetu. Prošle sezone okupila je više od jedne milijarde TV gledalaca, a procenjuje se da je ukupan broj gledalaca bio više od četiri milijarde, od kojih više od polovine potječe van teritorije Evrope.
"Ovo možda jeste evropsko takmičenje, ali baš kao Fordova najnovija globalna vozila, i UEFA Liga šampiona predstavlja užitak za gledatelje širom svijeta. Dobar nogomet, baš kao i dobar automobil, je univerzalan i njegova privlačnost kao i ovo partnerstvo generiraju izloženost na svjetskom nivou“, rekao je Roelant de Waard, potpredsjednik za marketing, prodaju i servis pri Fordu Evrope. "To je razlog zašto je UEFA Liga prvaka odigrala tako veliku ulogu u promociji novog Focusa početkom ove godine."
Novim sponzorskim ugovorom dodatno će se poboljšati Fordova direktna komunikacija sa korisnicima putem socijalnih mreža Facebook i Twitter. A za sve one klijente koji se angažiraju na platformama Fordovih socijalnih mreža otvorit će se brojne mogućnosti za interakciju sa kompanijom i upoznavanje o partnerstvu sa UEFA Ligom prvaka.
Ford će odigrati važnu ulogu u podršci proslave finala Lige prvaka 2012 koje će se održati u Minhenu. To će uključivati lansiranje specijalnog modela "Champions", kao i obezbjeđivanje 200 vozila za UEFA Ligu prvaka 2012 kao podršku transportne logistike, dok će se sve ove aktivnosti promovirati kroz društvene medije.