"S obzirom na to da je ovih dana upravo nogomet tema svih razgovora odlučili smo građane Sarajeva počastiti cjelodnevnim druženjem gdje će definitivno svi posjetioci pronaći nešto za sebe. Uz zabavni karakter događaja, svi posjetioci mogu pogledati posljednje Hyundai novitete, a tu su i promotivne cijene koje smo pripremili." - izjavio je Mustafa Čopelj, Marketing i PR Hyundai Auto BH.
Hyundai je još od 1999. godine sponzor najvećih FIFA takmičenja s osnovnim ciljem promocije Hyundai branda na globalnom nivou. Prema Ugovoru, Hyundai je zadužen za siguran i ugodan prijevoz svih zvaničnika i organizatora prvenstava, kao i svih selekcija u vremenu trajnja prvenstva. Ugovor sa FIFA-om je produžen do 2022. godine tako da će se uspješna saradnja nastaviti i u budućnosti.
Između ostalog, zahvaljujući saradnji sa FIFA-om, kvaliteti vozila i odnosu prema kupcima Hyundai brand danas je najbrže rastući u svijetu sa procjenjenom vrijednošću od šest milijardi USD i rastom od 19,3% u 2011. godini.