Komentari (5)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kinezi rasturaju. Naravno, mi ćemo biti posljednji koji će to shvatiti.
nazalost imaju losu reputaciju... tesko je to ispraviti u glavama kupaca
Nijedan kineski prouzvođač aurtomobila trenutno ne pravi profit. Najpoznatiji BYD prima 20% od kineske vlade, i danas se ulaže u nadi da će zapadni prouzvođači propast i kinezi preuzeti. Problem je kvaliteta automobila, kao kod nas u bivšoj jugi, imali smo zastavu a svi smo sanjali o vw, kvalitet je važan.
ne možeš se požakiti na kvalitet BYD za pare za koje se prodaje a zeekr, neo, xpang, honqui, xiaomi imaju kvalite ali nemaju dovoljan pristup tržištu evrope. drugo, premium nije više koža alpskih krava na sjedištu nego software, over the air updates i tako to. profit će doći slimanjem i povećanjem proizvodnje. ni jedan evropski proizvođač nema profit na ev, zato ih prave u bocu da pokriju CO kazne. jedini Tesla zarađuje.
Zapadni proizvođači su propali. Za 15 godina će sva vozila biti proizvedena ili u Kini ili od strane kineskih proizvođača kao što je danas slučaj sa telefonima. Kinezi su mnogo pametniji nego to mislimo i jako olahko ih se bošnje odriču. I tu su nad Srbi preveslali. Oni se konektovali i preprodaju nama.