Kad dizel postane suvišan: Kako je VW Golf 1.5 TSI eHybrid postigao rekordnu potrošnju goriva
Iza ove rekordne efikasnosti ne stoji magična formula, već istinska ekonomičnost Volkswagenovog plug-in hibridnog sklopa i istančanih vještina u vožnji. Naime, test se uvijek provodi na isti način na standardnoj ruti od 360 kilometara od Rima do Forlija, počevši s punim rezervoarom goriva i punom baterijom.
Efikasan i štedljiv 1,5-litarski turbobenzinac
Srce Golfa 1.5 TSI eHybrid je četverocilindarski turbobenzinski motor od 1.498 ccm i 150 KS s visokoefikasni sistem sagorijevanja po Millerovom ciklusu i VGT turbopunjač varijabilne geometrije, koji, zajedno s elektromotorom od maksimalnih 115 KS integrisanim u 6-brzinski DSG mjenjač s dvostrukim kvačilom, postiže sistemsku snagu od 204 KS.
Efikasnost 1.5 evo2 motora s visokim stepenom kompresije od 11,5:1 značajno doprinosi smanjenju potrošnje goriva, čemu doprinosi i napredni DSG mjenjač. Rezultat je rekordna potrošnja goriva VW Golfa 1.5 TSI eHybrid od 1,85 l/100 km.

Međutim, plug-in hibridni Golf 8 je prešao 158 kilometara u električnom režimu što je novi rekord i gotovo polovina testne vožnje. Zahvaljujući bateriji od 19,7 kWh, novinar Motor1 portala uspio je nadmašiti prethodni rekord od 118 km, koji je postavio s Mercedesom C 300 Estate Plug-in Hybrid s baterijom od 19,53 kWh. To je također zahvaljujući efikasnom i optimizovanom DSG mjenjaču, koji omogućava najbolje moguće upravljanje u električnom režimu.
Štedljiviji od najštedljivijih
Ovako efikasan Golf je nadmašio sva ostala plug-in hibridna vozila testirana tokom godina, uključujući neke kraljeve potrošnje goriva poput Toyote Priusa i Hyundai Ioniqa od prije nekoliko godina. Među mnogim sastojcima koji čine Volkswagenov visoko efikasan recept je i činjenica da je Golf 8 najaerodinamičniji Golf ikada, sa koeficijentom otpora od 0,275. Poređenja radi, prethodni Golf 7 imao je koeficijent otpora od 0,30, a još stariji Golf 6 i Golf 5 imali su koeficijente otpora od 0,31 i 0,32.
Testirani Golf ne samo da ima bolju aerodinamiku od bilo kojeg SUV-a ili crossovera, već i standardno dolazi sa 18-inčnim "Leeds" aluminijumskim felgama s posebnim poklopcima koji doprinose efikasnijem prodiranju zraka. Istovremeno, kao i većina hatchbackova, Golf ima nisko težište, što smanjuje naginjanje karoserije u krivinama. To smanjuje inerciju vozila.

Posljednji aspekt koji treba uzeti u obzir je vrijeme, koje je tokom testa bilo praktično idealno, s vedrim ili oblačnim nebom i temperaturama između 26 i 29 stepeni Celzijusa. Lijepa prednost za električni domet, koji se povećava sa porastom vanjske temperature.
Plug-in hibridi mogu mnogo preći u električnom režimu, ali su skupi
Ovaj rezultat dokazuje da su takozvani "superhibridi" (ili PHEV-ovi druge generacije) mogu voziti više od 100 km u električnom režimu, što nije bilo moguće s plug-in hibridima prve generacije. Veće baterije, veća efikasnost motora s unutrašnjim sagorijevanjem i elektromotora, te opšte poboljšanje performansi sada omogućavaju svakodnevnu vožnju električnih automobila bez potrebe za svakodnevnim punjenjem baterije.

Jedno ili dva sedmična punjenja mogu biti dovoljna za ove napredne plug-in hibride za svakodnevnu gradsku vožnju, sada čak i sa DC brzim punjenjem. Na drugoj strani medalje, tank benzina ili dizela biće na usluzi za duža putovanja.
Međutim, važno je uzeti u obzir razliku u cijeni između jednog od ovih superhibrida i odgovarajućih benzinskih verzija, premiju u cijeni između 4.000 i 9.000 eura, koja se može amortizovati samo čestom vožnjom na električni pogon.
Osim toga, plug-in hibridi druge generacije imaju visoku ukupnu izlaznu snagu, koja je rezultat zbroja motora s unutrašnjim sagorijevanjem i elektromotora (ili više njih ako ih ima više od jednog), i svi su opremljeni automatskim mjenjačem.