auto
0

Dvanaesti Volvo Ocean Race starta 11. oktobra

Klix.ba
Dvanaesto (2014-15) izdanje Volvo Ocean Race utrke obilježit će sedam učesnika, potpuno novodizajnirani brod i naprednija medijsku pokrivenost, obzirom da ova slavna nautička utrka generiše značajnu poslovnu vrijednost za Volvo.

Utrka starta 11. oktobra iz španskog Alicantea, a posjetit će dvanaest luka na pet kontinenata sa ciljem u švedskom Geteborgu u junu 2015. godine. Učesnici ovog ultimativnog takmičenja će pritom preći 38.739 nautičkih milja oko svijeta.

Sigurnost, kvaliteta i briga za životnu okolinu kao ključne Volvo vrijednosti, utkane su i u Volvo Ocean Race. Kroz zajedničko vlasništvo utrke i Volvo Cars i Volvo Group dobijaju efektivnu platformu za razvoj brenda, unaprijeđenje saradnje i stvaranje jake globalne prisutnosti.

"Kada je u pitanju Volvo Cars kompanija, sve što radimo počinje sa ljudima i našom posvećenosti sigurnosti i inovacijama. Kroz Volvo Ocean Race, dobijamo sjajnu priliku za povezivanje sa ljudima širom svijeta. Sama trka je nevjerovatan ljudski poduhvat, koji zahtijeva strast, posvećenost i timski rad, a to su vrijednosti koje dolaze do izražaja i prilikom razvoja naših vozila.“ - izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik Volvo Car Group.

"Volvo Ocean Race donosi sjajnu priliku za spajanje sa globalnom javnošću i prikaz uloge Volva u današnjem društvu, kao i naglašavanje naše želje za stvaranjem održivih solucija transporta za budućnost. Utrka donosi i značajnu poslovnu vrijednost, te predstavlja dugoročnu posvećenost našeg brenda.“ - rekao je Olof Persson, predsjednik Volvo Group.

Novi brod

Novost u ovogodišnjem izdanju je novodizajnirana Volvo Ocean Race 65 trkaća jahta. Svaki od sedam brodova u floti je stvoren prema strogo kontrolisanim pravilima gradnje, što znači da je naglasak utrke na sposobnosti, strategiji i timskom radu posade.

Novi Volvo Ocean 65 donosi brojne inovacije, koje čine brod ne samo bržim, već i otpornijim na okrutne uslove upotrebe. Sigurnost vjetrom pokretanih plovila je prioritet, baš kao što je sigurnost veoma važna za Volvo još od stvaranja prvog automobila 1927. godine.

Poslovne mogućnosti

Paviljon lociran na svakoj stanici utrke, nudi posjetiocima i korporativnim gostima uvid u brend i njegove proizvode. Tehnološke i sigurnosne inovacije u putničkom i komercijalnom sektoru će bti jasno prikazane na ovoj putujućoj izložbi. Među najvećim novostima bit će nova generacija premium SUV modela XC90, kao i Volvo FH kamion sa inovativnim dinamičkim upravljanjem.

Volvo Ocean Race je jak alat za izgradnju, unaprijeđenje i stimulaciju poslovnih odnosa. Od postojećih i budućih kupaca do dilera, prodajnih partnera i medija, usputne stanice utrke osiguravaju unikatan kontakt sa širokom publikom. Njima će se približiti i posebnim marketinškim kampanjama i digitalnom komunikacijom.

Volvo Ocean Race edicije

Volvo Cars i Volvo Group integrišu utrku u svoje redovne poslovne aktivnosti, kroz predstavljanje specijalnih serija svojih vozila. Peta generacija Volvo Ocean Race Edition automobila uključuje Volvo V40, V40 Cross Country, V60 i XC60, dok će Volvo Trucks u posebnoj ediciji inspirisanom utrkom predstaviti modele FH13 i FH16.

Globalna izloženost

Volvo Ocean Race privlači ogromnu medijsku pažnju širom svijeta. Kao najveća nautička utrka u nesvakidašnjim uslovima svjetskih okeana, odnosno kao ultimativna pustolovina, ova utrka privlači milione gledalaca. Putem instaliranih kamera i sofisticiranih telekomunikacija, svaki detalj utrke je dostupan na televizoru, kompjuteru i mobilnom uređaju. Stotine hiljada ljudi posjećuje usputne luke na u kojima učesnici odmaraju, te tu dobijaju uvid u Volvo brend.

Tokom utrke održane 2011-12 godine, utrku je preko televizije pratilo čak 1,55 milijardi ljudi, dok su paviljoni u lukama zabilježili preko 2,9 miliona posjetilaca. Milioni su utrku pratili preko digitalnih medija.