Iako promotivne poruke pa čak i reklamne kampanje u kojima se direktno "proziva“ konkurencija i nisu pretjerana rijetkost, jednostavno ih se uvijek smatralo neukusnima i u najmanju ruku neetičnim. Ipak, u vrijeme ekonomske krize kada je važan doslovno svaki kupac u Audiju nisu oklijevali da se posluže i "najprljavijim“ metodama.
Tako je u SAD-u Audi zakupio ekskluzivni marketinški termin uz prenose takmičenja na Olimpijskim igrama u Vancouveru i pokrenuo agresivnu borbu sa konkurencijom.
U prvoj reklami koja je nazvana "Prijateljska konkurencija“ Audi pokazuje kratku životnu priču u kojoj svako takmičenje ima drugoplasiranog, tačnije gubitnika ili onoga kojem je tako malo nedostajalo za pobjedu.
Nakon životnih situacija reklamu zaključuju izjavom da njihovi "prijatelji“ u BMW-u najbolje zanju kako se takvi gubitnici osjećaju, uz scenu gdje Audi S4 dominantno prestiže BMW Serije 3. Finalni udarac dolazi u izjavi da je Audi sa modelima S4, A6 i Q5 uspio poraziti BMW u direktnim uporednim testovima.
Druga reklama pod nazivom "Čarolija“ pokazuje omamljene ljude koji pričaju o tome kako im je rečeno koje aute da vole i kupuju. U ovoj reklami je Audi diskretnije nazvao Lexus monotnim i predvidljivim, Mercedes-Benz isprazni statusni simbol, dok je BMW zaradio titulu pozerskog automobila. Nakon što u svim scenama kroz kadar prođe jedan od audijevih modela čarolija i omamljenost ljudi se razbijaju.
Provokacija u ovoj mjeri teško da će ostati bez reakcija iz prozvanih marki, a ako ijedna od njih ne odabere džentlmensko prešućivanje mogli bismo uskoro gledati pravi medijski rat ovih premium marki.