Najviše razloga za zabrinutost mogli bi imati u timu Graves Motorsport, jer je njihov vozač Eric Lux u drugom satu treninga prilično oštetio svoj LMP2 prototip. U ovom trenutku ne zna se da li Graves, u slučaju velikog oštećenja šasije, ima mogućnost pripremiti novu šasiju za subotnji start trke. Drugi prekid kojim je signaliziran kraj treninga desio se kada je Amerikanac Tracy Krohn izlijetanjem u Dunlop šikani poprilično razbio svoj Ferrari klase GTE Am.
Postignuta vremena na treningu prilično su očekivana, mada je bilo i iznenađenja.
U najjačoj LMP1 klasi Audi je apsolutno dominantan. Uz nekoliko okretanja i lakših izlijetanja vozači Audiji zauzeli su prve tri pozicije. Najbrža Toyota LMP1 (3:29.573s) za najsporijim Audijem (3:28.458s) kasnila je više od sekunde. Najbrži na treningu bio je Loic Duval koji je u Audiju sa startnim brojem 2 zatvorio krug za odličnih 3:25.415s. Ostaje pitanje da li su Audiji zaista toliko brži ili su njihovi vozači imali više sreće prilikom sustizanja automobila slabijih klasa.
U klasi LMP2 najbolje vrijeme ostvario je Morgan-Nissan sa startnim brojem 35 tima Oak Racing (3:42.813s). Iza njega su se plasirale dvije Orece03-Nissan timova Thiriet By TDS Racing i G-Drive Racing.
Veoma zanimljivo je bilo u klasi GTE Pro. Uz kratkotrajni gubitak prve pozicije, kada je na vrh izbio Ferrari 71 ekipe AF Corse, tvornička ekipa Porschea sa startnim brojem 92 ostvarila je najbolje vrijeme: Richard Lietz vozio je 3:58.347s. Odličan rezultat za Porsche koji se sa tvorničkom ekipom vratio na Le Mans nakon 15 godina odsustva. Zaostatak Ferrarija i Aston Martina je minimalan. Viperi i Corvette kasnili su oko četiri sekunde.
Što se tiče klase GTE Am, najbolje vrijeme na treningu ostvario je Allan Simonsen u Aston Martinu Vantage V8 (4:00.650s). Sa minimalnim zaostatkom slijede ga Ferrari 458 tima AF Corse i Porsche 997 GT3 RSR iz tima Proton Competition. Vremena prvih kvalifikacija znat će se iza ponoći.