Hiluxom na vrh
0

40 godina Toyote na Reliju Dakar

Klix.ba
Prelazeći više od 9.000 km u dvije sedmice, na Reliju Dakar vozila su podvrgnuta najekstremnijem zamislivom ispitu. Njegova kombinacija epskih pješčanih dina, podmuklih riječnih korita i nevjerovatnih brzina tjera svaki dio automobila do ruba izdržljivosti.

Reli Dakar s razlogom slovi za najteže takmičenje u autosportu. Već 10 godina ovaj reli se vozi u Južnoj Americi, umjesto izvorne rute koja je išla od Pariza do Dakara. Na Dakar je i ove godine stiglo više od 500 takmičara iz 60 zemalja, a u 15 dana takmičenja preći će skoro više od 9.000 kilometara po raznovrsnim i ekstremno zahtjevnim terenima.

Jedan od ovogodišnjih favorita za pobjedu je ekipa Toyota Gazoo Racing te je posada Giniel de Villiers i Dirk von Zitzewitz trenutno na drugom mjestu ukupnog poretka za automobile. Oni se takmiče s potpuno novim Toyota Hiluxom koji se odlikuje nizom mehaničkih poboljšanja, kao što je 12% veći hod ovjesa i potpuno novi zadnji ovjes, centralno smješten snažni V8 motor i pogon na sve točkove. S više od 3.000 km testiranja prije relija, novi model nadograđuje pouzdanost i trajnost svojih prethodnika s poboljšanom upravljivošću i balansom, dajući kombinaciju za koju ekipa vjeruje da je pobjednička.

U svom 40. izdanju, a 10. u južnoj Americi, Reli Dakar se vratio u Peru, gdje je reli startao 6. januara u glavnom gradu Limi. Nakon borbi s pješčanim dinama, gdje su već odustali veliki favoriti poput Sebastiena Loeba, Dakar karavan je prešao u Boliviju i najviše predjele, nakon čega se spuštaju u sjevernu Argentinu i stižu do cilja u Córdobi 20. januara.