Bili su zabrinuti
38

Objavljene poruke između vlasnika podmornice i kupca, uvjeravao ga u sigurnost putovanja

T. K.
Foto:Twitter/Facebook
Foto:Twitter/Facebook
Vlasnik i pilot podmornice Titan Stockton Rush, koja je ove sedmice nestala u Atlantskom okeanu, pokušao je uvjeriti potencijalne kupce da je putovanje "sigurnije od prelaska ulice", objavio je javno Jay Bloom.

Bloom je objavio na društvenim mrežama tekstualne poruke i razgovor sa Rushom u kojem ga on uvjerava u sigurnost putovanja.

U porukama se vidi da je Bloom rekao da razmatra podvodno putovanje za njega i njegovog sina, dok mu je Rush ponudio "last minute cijenu" od 120.000 funti po osobi, popust na uobičajenu naknadu od 195.000 funti.

Kad je Bloom oklijevao, gospodin Rush ga je uvjeravao da je misija na podmornici Titan sigurna, prenosi express.co.uk.

U objavi na Facebooku Bloom je izrazio zabrinutost za sigurnost, dok mu je Stockton rekao da je to mnogo sigurnije od letenja helikopterom ili čak ronjenja.

"Bio je apsolutno uvjeren da je to sigurnije nego preći ulicu. Siguran sam da je stvarno vjerovao u ono što je govorio. Ali jako je pogriješio", naveo je Bloom.

U porukama se vidi da je ove godine Rush zamolio Blooma i njegovog sina Seana da idu na ronjenje na Titanic u maju. Oba majska ronjenja su odgođena zbog vremenskih prilika, a ronjenje je odgođeno do 18. juna, datuma nesretnog putovanja.

Bloom je istakao i dodao da zbog rasporeda ne može ići prije sljedeće godine. Poruke pokazuju da je Rush više puta pokušao uvjeriti Blooma o sigurnosti Titana i putu prema olupini Titanica.

Shahzada Dawood (48) i njegov sin Suleman, koji je imao samo 19 godina, na kraju su zamijenili gospodina Blooma i njegovog vlastitog sina, a on je dao izjavu u kojoj izražava saučešće njihovoj porodici, kao i porodici gospodina Rusha.

Podsjećamo, prema sudskim dokumentima, bivši zaposlenik kompanije OceanGate ranije je iznio zabrinutost za sigurnost podmornice Titan. David Lochridge, bivši direktor pomorskih operacija kompanije OceanGate, tvrdio je da je otpušten s posla nakon što je istaknuo zabrinutost zbog navodnog "odbijanja kompanije da provede kritično, nerazorno testiranje eksperimentalnog dizajna".