Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Treba pod hitno smijeniti Bevandu,jer je tražio zaštitu policije i sigurnosnih snaga od djece,sad bi i ja trebao dobit 11 godina zatvora:D
Bosni možeš svašta prigovorit, al to da nema slobode govora vala ne može niko. I opet se novinari naši nađu da kukaju kako je po nekim kanadskim statistikama sloboda govora u BiH među najgorim u evropi. Fuj bagro novinarska. Al iskreno ja bi zabranio tu slobodu govora kod nas, jer je kontraproduktivna kao i demokratija kod Arapa
Nije to "sloboda govora" to je "govor mrznje", ti kad bi znao kako zice u Kuvajtu plakao bi da budes na njihovom mjestu. I onda se javi ovako neka prostitutka kojoj je malo jedan kur... i pocne da proziva vlast.
Kakvih sam ja sve gluposti pisao po internetu, nikad ne bih izasao iz zatvora. Doduse, nikad nisam ni spomenuo seika Sabaha el-Ahmeda el-Sabaha.
...lucky you :))
Sama sam ti takva
Lagano uremse tu i takvu vlast i ovu pseudo "ulemmu" Kuvajta radi statusa na Twitteru lišava osobu slobode radi kritike jednog čovjeka. Haram vam bilo Kuvajćani na vlasti, drvetom i kamenom - Islam ne prihvata kult čovjeka koji vi "zidate" i idete na ruku svakom anti-islamski orijentisanom "politički korektnom" gmazu. Fuj - i to se danas zove muslimanima i islamskom državom? Ma jook - to su munafici i murtati, Doddie-jeva raja :)
Tekfirenje vladara, najveća oznaka haridžija Govornik: Šejh Sâlih bin Fauzân el-Fauzân Izvor: Šerh Nawâqid-il-Islâm, str. 173-174 Maktaba ar-Rushd, 1426/2005 Piatnje: Da li su Haridžije muslimani? Može li se klanjati iza njih? Odgovor: Učenjaci nisu složni da li su Haridžije nevjernici ili zabludjeli grješnici. Postoje dva mišljenja. Oni koji kažu da su nevjernici su bliže istini. Dokazi ukazuju na njihovo nevjerstvo. Što se molitve iza njih tiče, to nije dozvoljeno temeljeći na tome da su oni nevjernici. Jedini izuzetak je ukoliko oni imaju vlast u jednoj zemlji. U ovom slučaju učenjaci (Fuqahâ’) kažu da je dozvoljeno klanjati iza njih. [1] Pitanje: Da li osoba pripada Haridžijama ako tekfiri vladare i huška muslimane da im budu neposlušni? Odgovor: To je metodika Haridžija. To je od haridžijske metodike da pozivaju ka pobuni prema vladarima muslimana i šta je još gore, činjenje tekfira na njih (vladare). Pitanje: Koji je naš stav prema onima koji potpuno tekfire vladare muslimana? Jesu li on Haridžije? Odgovor: Onaj ko tekfiri vladare muslimana je Haridžija. [1] Hâfiz Ibn Hadžer je spomenuo u ”Fath-ul-Bârî” neke učenjake koji tekfire Haridžije. Neki od njih su El-Buhârî, Ebû Bekr bin el-´Arebî, Es-Subkî i El-Kurtubî. On je također to prenio od El-Kâhî ´Ijâda i En-Nevevîa. (12/300)
Oni su gori od Haridžija Govornik: Šejh Sâlih bin Fauzân el-Fauzân izvor: http://www.al-nasiha.net/voices.php?action=show&id=64 Pitanje: Kako da se odnosimo prema onima koji smatraju sve muslimasnke vladare kafirima? Jesu li oni Haridžije? Odgovor: Oni koji muslimane u cjelini proglašavaju nevjernicima pripadaju najgorim Haridžijama. Jer oni nisu izuzeli nikoga. Oni su proglasili sve muslimanske vladare nevjernicima. To je gore od menhedža Haridžija. Zato što sve osuđuju isto.
Ko su haridžije? Govornik: Sâlih bin Fauzân el-Fauzân Predavanje: Ta’sîl-ul-Intimâ’ vel-Muvâtanah eš-Šer´ijja Izvor: http://alfawzan.ws/allmohadrat?page=1 Pitanje: Jedan brat pita o učenju haridžija. Ko je njihov vođa? Kad su se proširili? Da li se iko od halifa borio protiv njih? Odgovor: Haridžije su oni koji ostavljaju poslušnost muslimanskom vladaru. Oni postupaju neposlušno i ratuju protiv muslimana. Oni tekfire muslimane zbog velikih grijeha koji ne dostižu stepen mnogoboštva. Oni ih tekfire zbog njih. Oni znači spajaju dva zločina; tekfîr zbog velikih grijeha koji ne dostižu stepen mnogoboštva i neposlušnost i razjedinjavanje. Uz to oni rade i treći zločin; oni ubijaju muslimane. Vjerovjesnik, sallâllâhu ´alejhi ve sellem, je rekao: “Oni ubijaju vjernike a ostavljaju mnogobošce.” Oni uvijek rade istu stvar. Vidiš ih kako napadaju muslimane i muslimanske zajednice. Prvi koji se borio protiv njih je bio vođa pravovjernih ´Alî bin Ebî Tâlib, radijallâhu ´anhu. Njega su nasljedile druge halife i vladari koji su se borili protiv njih. Vjerovjesnik, sallâllâhu ´alejhi ve sellem, je o njima rekao: “Svaki put kada se jedna od njihovih generacija pojavi, biva odsječena.” Slava i hvala pripadaju Allâhu. Allâh je olakšao nekima da ugase njihovo iskušenje.
Pogled Selefa na ogovaranje vladara Autor: Šejh ´Abdus-Selâm bin Berdžes Âl ´Abdilkerîm Izvor: Mu´âmalat-ul-Hukkâm, str. 178-183 Ibn Ebî Šejbe prenosi da je Tâvûs rekao: ”Neko je spomenuo vođe u prisustvu Ibn ´Abbâsa kad ih jedan čovjek poče žestoko osuđivati. On postade toliko visok da pored Ka´be nisam vidio nikog višeg od njega. Tada sam čuo Ibn ´Abbâsa kako kaže: ”Nemoj sam sebe činiti iskušenjem nepravednima.” Tada je čovjek postao toliko nizak da pored Ka´be nisam vidio nikog nižeg od njega.” [1] Ibn ´Abdilberr je prenio od Ebûd-Derdâ’ koji je rekao: ”Prvo licemjerstvo jedne osobe se nalazi u ogovaranju svog vođe.” [2] El-Buhârî je prenio od Ebû Umâme koji je rekao: ”Ne ogovaraj el-Hadždžadža. On je tvoj vođa, ali nije moj.” [3] To znači da je Ebû Umâme bio u Šamu dok je el-Hadždžadž bio u Iraku. El-Buhârî je prenio od Ebû Džeme ed-Duba´î koji je rekao: ”Otišao sam u Mekku kada sam saznao da je Ka´ba spaljena. Počeo sam posjećivati Ibn ´Abbâsa sve dok me nije prepoznavao i osjećao se ugodno samnom. Jedne prilike sam ogovarao el-Hadždžadža u prisustvu Ibn ´Abbâsa. On tada reče: ”Nemoj biti šejtanov pomoćnik.”” [4] Ibn Sa´d je prenio od Hilâla bin Ebî Humejda koji je rekao da je čuo ´Abdullâha bin ´Ukajmu kako kaže: ”Poslije ´Usmâna nikada više neću pomoći u ubistvu jednog halife.” Rečeno je: ”Ebû Ma´bad! Zar si pomogao njegovo ubistvo?” On je tada odgovorio: ”Ja smatram da je čovjek pomogao u njegovom ubistvu ukoliko spomene njegove loše osobine.” [5] Hannâd je prenio od ez-Zibrikâna koji je rekao: ”Bio sam kod Ebû Vâ’ila – Šekîka bin Seleme – kada sam počeo klevetati el-Hadždžâdža i spominjati njegove loše strane. On je tada rekao: ”Ne govori loše o njemu! Šta ti znaš da li je on rekao: ‘Allâh! Oprosti mi!’ pa mu je zatim oprošteno?” Ibn Ebî Dunjâ i Ebû Nu´ajm su prenijeli od Zâ’ida bin Kudâme koji je rekao: ”Pitao sam Mensûra bin el-Mu´tamira: ”Da li smijem govoriti loše o vladaru kada postim?” On je rekao: ”Ne.” Zatim sam pitao: ”Da li smijem govoriti loše o ehl-ul-ahvâ’?” On je rekao: ”Da.” [6] Ibn ´Abdilberr je prenio da je Ebû Ishâk es-Sabî´î rekao: ”Nikada jedan narod nije ogovarao svog vođu a da nisu lišeni njegove dobrote.” [7] Ibn Zandžûja je prenio od Ebû Midžlaza koji je rekao: ”Ogovaranje vođe je odsjecanje. Ne mislim na odsjecanje kose već vjere.” [8] On je također prenio od Ebû Idrîsa el-Havlânîa koji je rekao: ”Upozoravam vas na ogovaranje vođa. Ogovoranje njih je odsjecanje. Ono odsjeca vjeru, ne kosu. Oni koji ogovaraju su gubitnici i najgori među najgorim.” [9] U ovim i sličnim predajama se nalaze jasni i jaki dokazi da je strogo zabranjeno loše govoriti o vladarima i spominjati njihove grijehe. Zato jedan musliman mora stati tamo gdje su i ovi ljudi stali. Oni su najbolji ljudi shodno svjedočenju najboljeg čovjeka, sallâllâhu ´alejhi ve sellem. Oni su sa znanjem stali tamo gdje su stali. Onaj ko se nađe ispod njih je nepotpun a onaj ko se nađe iznad njih izmoren. Onaj ko se suprostavlja ovoj selefijskoj metodologiji i slijedi svoju strast, njegovo srce je puno mržnje. Jer ogovaranje se suprostavlja savjetu vladaru. Onaj ko misli da ogovaranje i ponižavanje vladara spada u Allâhovu, te´âlâ, vjeru ili jedan od načina osuđivanja zla ili nešto slično, je daleko odlutao i govorio neistinu o Allâhovoj vjeri. Činjenica je da se on suprostavio Kur’ânu i sunnetu i izjavama selefa. Prema tome, obavezno je svakom onome ko poznaje ove jasne tekstove da osudi svakog onoga ko ogovara vladare. Ovo će raditi sa nadom za nagradom kod Allâha i kao savjet državljanima. Ovo je postupak učenjaka i pobožnih; oni ne ogovaraju vođe i oni ljudima naređuju da ih ne ogovaraju. Na kraju svega, njihovo znanje čini da tako rade. Učenjak Ibn Džemâ´ah je rekao kada je spomenuo neka od prava vladara: ”Da čovjek povrati ljude vladaru i da učini da ga zavole. To je dobro za ummet i doprinosi organiziranju vjerskih pitanja. Čovjek će ga također braniti riječima, djelima, imetkom, životom i familijom, tajno kao i otvoreno, skriveno kao i javno.” [10] [1] El-Musannaf (15/75). [2] Et-Tamhîd (21/287). [3] Et-Târîkh el-Kebîr (7/18). [4] Et-Târîkh el-Kebîr (8/104). [5] et-Tabakât el-Kubrâ (6/115). [6] es-Samt ve Âdeb-ul-Lisân; str. 145, i Hiljat-ul-Evlijâ’ (5/41). [7] et-Tamhîd (21/287). [8] Kitâb-ul-Emvâl (1/78). [9] Ibid (1/80). [10] Tahrîr-ul-Ahkâm; str. 64.
Ja molim Allaha subhane wa ta`alla da uputi nase muslimanske vladare na pravi put, a tako i obicni narod amin Pokoravanje vladarima bez obzira da li su pravedni ili nepravedni‏ Autor: (Ahmad bin Tejmijjah) Izvor: Menhadž-us-Sunnah an-Nabavijjah 1/561 Poslanik صلى الله عليه وسلم je rekao da će postojati vladari koji neće ni vladati njegovom uputom niti slijediti njegov Sunnet i da će postojati ljudi sa šejtanskim srcima u ljudskim tijelima. Uprkos tome nam je naredio da slušamo i da se pokoravamo vladaru čak i ako bi ti on bičevao leđa i uzeo imovinu. Ovo dokazuje da je vladar kojem se mora pokoravati vladar koji ima vlast bez obzira da li je on pravedan ili nepravedan.
Dragi, predragi Kinezi!!!
Da je meni dobit, da bar imam redovan obrok
neradi ništa ima platu,struja školovanje liječenje besplatno,adidas dimije versaći marama,guci cipelice,u torbici najnoviji iphone i opet nevalja režim,nevalja emirat,nek dođe mjesto mene živti ovdje a ja ću tamo,ovdje ima slobode koliko hoćeš
Imam rjesenje i za sve tvoje i za jedan mali problem svih nas ostalih! Ti lijepo odes dole i imas sve to sta navodis rijeseno, a o ostalom sto ti smeta (i sto ti ne smeta) ne smijes pricat - i svi sretni. Ti imas sve sto zelis, a mi te ne moramo slusat/citat kad lupas gluposti. Al' da se ne vracas ovamo vise.
da bi dobio njihovo državljanstvo moraš tamo biti rođen a ovdje inače nemam što mi treba,svakome to pričam al zaboli nekoga zbog toga,ako ti se nečita ko te tjera,nacuclaj se kurca
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
ove diktatorske spodobe, šalonje, treba kastrirati...svo bogatstvo dijele samo na svoje potomke...
Trebo im je, Sadam svim kuvajtskim šeicima, malo mame
Tako i treba, nema zajebavanja...ako nemas u glavi nista onda bar mozes sutit. Robija jakako
Sto sad Amerika ne kaze ljudska prava ovo ljudska pravo ono da je u Iranu sad bi to bilo na svim tv kanalima kako nemaju u Iranu bla bla
Pandurevićku poslati u Kuvajt na jedan seminar. Možda ostane tamo barem 11 godina. Ako to upali, onda i ostale slati na "usavršavanje".
Ovaj kad ide kupovat vikendicu na Bjelašnici kaže zadrži kusur
Ovakvi plaćaju karticom il' čekovima :)
Misliš ovako: http://www.youtube.com/watch?v=DcXn-nPE64Y
PRIKAŽI ODGOVORE (2)