{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


ŽRS: Mašinovođe došle na posao, vozovi konačno voze

S
24.11.2011. u 08:04
0
5
ŽRS: Mašinovođe došle na posao, vozovi konačno voze
0
ŽRS: Mašinovođe došle na posao, vozovi konačno voze
Mašinovođe Željeznica Republike Srpske jutros su došli na svoja radna mjesta i prvi voz iz Doboja krenuo je u 7 sati, javio je izvještač Srne.
Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, premijer Aleksandar Džombić i predstavnici mašinovođa Željeznica RS dogovorili su sinoć u Banjoj Luci prestanak obustave rada mašinovođa.

Predsjednik RS-a Milorad Dodik je rekao da neće biti nikakvog revanšizma prema mašinovođama, ali da treba nastaviti proces utvrđivanja odgovornosti.

On je dodao da vlast Republike Srpske svakome garantuje da može, u skladu sa zakonom, da računa na sva prava iz radnog odnosa.

"Postoji spremnost da se sagledaju svi realni problemi Željeznica i da se nađu zajednička rješenja koja će dovesti do toga da firma u budućnosti bude potpuno stabilna i da se održi njena ekonomska i poslovna stabilnost", istakao je Dodik.

Premijer Aleksanda Džombić rekao je da se sastanak završio dogovorom o prestanku nezakonite obustave rada, te da će uspostavljanjem željezničkog saobraćaja biti prekinuto nanošenje štete Željeznicama i privredi Republike Srpske.

"Najbitnije u ovom trenutku jeste da se mašinovođe vrate na radne zadatke i da eliminišemo potencijalne gubitke koji bi se mogli stvarati u budućem vremenu. Bitno je da dijalogom rješavamo sve probleme, ne samo mašinovođa već sve probleme Željeznica i potrebu za njihovim restrukturisanjem i očuvanjem kontinuiteta poslovanja, jer je to od strateškog interesa za RS", istakao je Džombić.

On je naveo da se ŽRS nalaze u teškim finansijskim problemima, te da je Vlada Srpske spremna da se uključi u te probleme, ali da su im potrebni sagovornici.

Mašinovođe su u štrajku od 10. oktobra, a njihov štrajk nanio je ogromne štete kompaniji, ali i privredi RS. Generalni direktor Željeznica RS Dragan Savanović ranije je rekao da direktna dnevna šteta prelazi 50.000 maraka samo kada je u pitanju smanjen obim prevoza, a procjene su da je kompaniju ovaj štrajk koštao više od dva miliona KM. Stanje u kompaniji dodatno otežava i gubitak koji u devet meseci ove godine iznosi 15,6 miliona KM.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: