Komentari (41)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
misha mu, mogao je i kakav nacrt ili mapa pa da se mozemo orjentisati gdje se to sve gradi i kako na kreju treba da izgleda
Nekase samo radi.Samo kad prodzem u teretnu na posao u Rajlovac tolikaje prasina od kamijona i sami avtomobila dase neisplati prati avuto akosi stalni prolaznik..
MEĐUNARODNI ZNAČAJ KORIDORA 5C: Prisjetmo se, ova autocesta bi povezala grad Ploče (Hrvatska) sa Budimpeštom (Mađarska), a to je bitno iz mnogih razloga (prvenstveno privrednih), jer u zoni pomenute saobraćajnice postoje između ostalog i mnogi inzvanredni turistički potencijali kao što su recimo svetište Međugorje, blagajska tekija, stari grad Počitelj, most u Mostaru, vodopad Kravica, a nije daleko ni boračko jezero. Izvinjavamo se ako smo što zaboravili. Podsjetite nas šta još tu ima.
moras fino zamiliti
Tako je, potpuno ste u pravu. Molimo Vas da podsjetite.
Ovo je vama vijest. Dvadeset godina pravite trideset kilometara auto puta, a Hrvatska za isto vrijeme izgradila 1300 kilometara auto puteva. Jesu li to oni pametniji ili vi od nas pravite budale ? Zavirite malo u ne tako daleku prošlost kada su ljudi ove zemlje rukama nosili šine i pravili pruge i ceste.
Pa nije sad sve tako crno i bijelo pasa: - Hrvatska je u ogromnim dugovima jer je izgradila toliko km AP - S druge strane kod nas ti je glavno da uzmes pare na AP. Mozda je i bolje da nismo napravili vise km jer bi se gospoda puno vise napljackala, a mi bi ostali sa puno vecim dugom
@united Kako mozes porediti BiH i Hrvatsku??? SVE BIVSE Republike sem BiH i Crne Gore su imale minmalno 100 km gotovog autoputa. Dakle, BiH je pocela od nule. Sto se tice Hrvatske: Hrvatska je 1991. godine imala izgradneno: A3: Zagreb - Slavonski brod: 170 km A 1: Zagreb - Karlovac: 40 km te zagrebacku obilaznicu. Dakle, Jugoslavija je Hrvatskoj izgradila 210 km autoputa + zagrebacu obilaznicu od 20 km sto je ulkupno 230 km autoputa. 1. Hrvatska je sa 210 km autoputa i ostvarenom naplatom MOGLA LAKO DA DIZE KREDITE DA GRADI DALJE. 2. Autoput Zagreb - Rijeka NIJE izgradila Hrvatska - on je privatni 3. Autoput Zagreb - Macelj NIJE izgradila Hrvatska - on je privatni 4. Istarski ispilom NIJE izgradila Hrvatska - on je privatni 5. Hravstska je jedino izrgradila Bosiljevo - Ploce, Zagreb - Varazdin i dio "Slavonike". Medjutim za izgradnju autoputeva Hrvatska je imala dobru podlogu, to jeste autoputeve Zagreb-Slavosnki brod i Zagreb - Karlovac koji su jako frekventni . A BiH???
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
SAMO NAPRIJED: Prisjetimo se da izgradnja svake nove autoceste aktivira još nekih čak oko 50 grana privrede.
FEDERALIZACIJA BiH NA ISPRAVAN NAČIN: Pokrenuti operaciju formiranja jedanaestog kantona između Odžaka i Doboja u zoni rijeke Bosne, iz više razloga. Najvažniji razlog je neometana izgradnja autoceste, Koridora 5C. Ovo obavljati uz asistenciju Oružanih Snaga Bosne i Hercegovine, kako bi se mogla otvoriti vatra na pripadnike tariguzističke bande, koja se skriva iza pseudonima (lažnog naziva) poznatog kao, citiram, "Policija Republike Srpske", ako pomenuta banda bude pokušavala koristiti prinudu (silu).
bubo em te bolesnu!