BiH
0

Sarajevo Fashion Week Mercedes-Benz 2004.

Sarajevo-X
AUTOline d.o.o., glavni zastupnik DaimlerChrysler AG za Bosnu i Hercegovinu, zvanično je postao glavni sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Fashion Weeka.

Time se i bosanskohercegovački Fashion Week pridružio ekskluzivnoj grupi vrhunskih modnih manifestacija koje se odvijaju u saradnji sa markom Mercedes-Benz, poput Mercedes-Benz Fashion Week New York, Mercedes-Benz Asia Fashion Award, Mercedes Australian Fashion Week, American Fashion Award...

Sarajevo Fashion Week Mercedes-Benz 2004., održati će se od 22. do 28. novembra u Domu Armije, gdje će etablirani, internacionalni i domaći modni dizajneri predstaviti svoje najnovije kreacije.

Saradnja AUTOlinea i Sarajevo Fashion Weeka ne predstavlja iznenađenje, kada znamo kakvu ulogu dizajn i stil igraju u oba svijeta. Strast za dizajnom i stilom! Uzbudljiva interakcija između Mercedes-Benza i svijeta mode, rezultat je zajedničke pokretačke sile. Stremljenje ka perfektnoj kombinaciji oblika i materijala da bi se stvorila neodoljiva cjelina. Zbog toga je Mercedes-Benz pokrovitelj talentiranih mladih dizajnera, sponzor modnih manifestacija i partner jednog od najvećih modnih dizajnera današnjice - Giorgia Armanija. Nekada razdvojeni svjetovi automobilizma, mode, umjetnosti i arhitekture danas imaju mnogo dodirnih tačaka.

Posjetiocima Sarajevo Fashion Week Mercedes-Benz demonstrirati će se povezanost ova dva svijeta - automobila i mode.

Poseban nastup imati će novi model Mercedesa - coupé limuzina CLS. Ovaj automobil na najbolji način predstavlja dizajnersku filozofiju Mercedes-Benza - Ono što fascinira je njen izgled, nova A-klasa izgleda jače, modernije i profinjenije. Linija karoserije reflektuje njen poseban karakter i ujedno simbolizira upečatljive osobine A-klase: dinamičnost, inteligenciju i emotivni nastup. Novo oblikovani svjetlosni sklop, markantna maska hladnjaka, bok automobila oblikovan da dočara snagu, te poletno urađen bočni profil akcentuiraju kompaktno-dinamičan i samouvjeren imidž ovog automibila. Modifikovane dimenzije i proporcije karoserije osiguravaju snažniji izgled nove A-klase:neprolaznu eleganciju, prirodni šarm, visoku kvalitetu, tehničku ljepotu i senzibilitet novog vremena. Ovakav koncept automobila vrlo se lako povezuje sa svijetom mode. Zato ne iznenađuje činjenica da je Mercedes-Benz osmislio poseban način tržišne prezentacije CLS-a, u suradnji sa Giorgio Armanijem. Ekskluzivan automobil i ekskluzivna moda, sa jednakom filozofijom stila, elegancije i inovacije. Naša javnost imati će priliku upoznati ovaj izvanredni automobil na otvaranju Sarajevo Fashion Weeka.