Komentari (48)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ima još do izbora, polako...
"postojeća dionica bit će skraćena za 3,6 km," kakav građevinski poduhvat hebote !?!?!?
Iz vijesti se ne vidi zašto se kasni. Ko je trebao riješiti odlaganje, kasni li država u plaćanjima ili Strabag kasni iz nekih svojih razloga? Ovo je poluvijest.
Ljudi moji, u osnovnoj školi se uči šta je teška industrija, a onda neznalice ovdje krenu sa svojim razmišljanjima. Za robu se koristi željeznica, cesta samo kad se mora,mbarem u normalnim zemljama. Istina je da su se Mostar, Sarajevo i Zenica već trebali povezati kvalitetnom cestom, da li i autocestom, to je već stvar ekonomske računice ali u to smo pošli i ovako i onako. Tuzla je izuzetno značajna, ali njena industrija je bila prvenstveno kemijska i mrtva je. Ali, može se, po meni revitalizirati.
Za tri neznalice, mada ne vjerujem da će ovo sada otvarati: teška industrija je metalna industrija (željezare, obrada metala, strojogradnja, može i brodogradnja, ali toga u BiH nema. Gle čuda, postoji naziv i za kemijsku industriju kakva je bila razvijena u Tuzli, pa izumrla, nažalost: bazna industrija. Ako već neko neće reći kemijska industrija.
ne mogu da biliv da kod nas nesto kasni
U TUNELU U SRED MRAKA SIJA............, .ama ovaj tunel su poceli kopati CRVENI KMERI, a u tunelu i po mraku se najlakše hapa....Nikome ovaj tunel nije trebao. Treca traka je bila 50x jeftinija od tunela.
Juce sam prolazio preko Karaule, i tamo oko tunela niti vidim ljude niti nekog napretka da se nesto radi... oduzit ce se ovo po svoj prilici :)
Prije rata je postojao projekat da se iz TE Kakanj cijevi spuste ispod autoputa koji ide prema Sarajevu,tako bi se odmah rijesio problem zimskog odrzavanja AP-a(grijanje i suh autoput) a Sarajevo bi dobilo grijanje,no...giganti su popisali projekat koji su KOMUNISTI napravili,jer nista nije bilo dobro prije,samo ovo sto novi neimari naprave
***te bog nije ni cudo ko sve radi u putevima sve raspale pedercine sa sela
U normalnim zemljama izvodač placa tkz PENALE ako prede rok koji je sam dao za odredeni posao ali kod nas drzvana treba naci i gdje ce se visak materijala vozit sve neki talovi jos ce država da plati izvodacu sto on nije na vrijeme izveo ono sto je obecao .
Apsolutno, izvodjac radova moze zaraditi efikasnom organizacijom, ali I izgubiti novac, pa i bankrotirati firmu, u suprotnom. Zato i postoji ugovor.
sarajevo tuzli nikada nije bilo trziste. tuzla ne gubi nista. napravite put prema istocnoj bosni, to je nase trziste. istocna bih ina oko milion stanovnika, tuzli dosta
to je zapoceo SDP a sad je SDA u igri....tu nemaju intresa, slabo se ima vise ukrast na tom projektu...
Ti imas pojma?! Kriminal SDA i SDP je toliko ocit da je svima jasno zasto nema novca za dalje...sve je zavrsio al u qrcu
naravno, u bih ne postoje penali za kasnjenje radova. pljuc
ma hajd' polahko, drzite se one "zurba je sejtanska", nidje ne zurite..