Komentari (154)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa kad su sedamdesetih radile sve tvornice (fabrike), a sad samo prodavnice i kladionice. Zato je prije bilo vise zagadjeno.
Fabrikama je mjesto u gradu? U Rajlovcu pa dalje na sjever, u Vogošći (i to samo laka industrija) pa dalje prema Zenici i na Mostarsko raskršće pa dalje je mjesto fabrikama. Prijeratno stanje sa fabrikama na Alipašinom Mostu, Halilovićima, Stupu pa čak i Pofalićima je bilo kritično i uništavalo je perspektivu Sarajeva te od njega pravilo provincijski beznacajni grad sa fabrikama u centru grada umjesto da to bude grad od državnog značaja. Sreca bila Olimpijada inace nam skoro nista ne bi ostalo od te silne Jugoslavije u Sarajevu. Najbolji primjer značaja BiH i Sarajeva je to da nismo dobili ni kilometar autoputa iako smo imali vecinu "prljave" industrije koja je unistavala prirodu i zdravlje ljudi, stavili su nam dimnjak fabrike na tadasnji grb (hej, dimnjak na grbu jadi moji...), sarajevski aerodrom je imao do olimpijade oko 100000 putnika dok je npr. Skoplje imalo preko tri puta vise (danas duplo), Podgorica duplo vise (danas ispod nas), Ljubljana pet puta vise. Toliko o tom vremenu.
@Helios Kakvo Mostarsko raskrsce, pa gdje bih vikendicu pravio?
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Kao bezbroj puta do sada na ovom portalu mogu se pročitati dezinformacije koje imaju tip propagande. Zašto u ime strukture na vlasti i političkog sistema kažemo našu djecu. Svaki građanin predratnog Sarajeva dobro zna da je pitanje zagađenja grada riješeno 1984. godine i da smoga u gradu nije bilo više od dvije decenije. Posljednjih godina zagađenje zraka je ponovo aktualno, jer građani za enegente radije uzimaju drva i ćumur a ne zemni plin i struju. Razlog je jednostavan, cijena energenata je visoka za prosječni standard stanovništva, a posljedica je nezaposlenosti većine radno sposobnih građana. Neimaština i bijeda natjerala je ljude da se snalaze kako umiju. Danšnji broj stanovnika Sarajeva po statističkim podacima, a manji je za150.000 od predratnog , ne bi mogao značajno uticati na zagađenost zraka. Pa šta je razlog stanja u Sarajevu, pitaju se građani ? Odgovor leži u činjenici da se grad grije na "gorivo" koje nije dozvoljeno, a na njemu se ostvaruje extra zarada kroz naplatu g
...kada sam došao da vam otrijem uzroke šta se stvarno krije iza enormnog zagađenja ovoga lijepog grada, prekinut mi je komentar. Nadam se da će istina izaći na vidjelo, kad tad. Ovo pominjem samo radi zdravlja budućih generacija sarajlija, kojima je život važniji od novca.
Bilo je magle a ne i smoga ovakvog. Postoji razlika između ta 2 pojma. Zadnjih par dana svako je naveo drugi razlog za ovaj smog.
sad je sve puno bolje, prije rata je sve bilo puno gore. rat nas je spasio i podario nam da zivimo u medu i mlijeku
"Stručnjak" Martin nije objasnio glavni razlog nastajanja magle u našim bosanskim kotlini ma u kojima su gle čuda smješteni gradovi. Vrlo jednostavan fenomen koji su zove: TEMPERATURNA INVERZIJA. HVALA i doviđenja, "stručnjak". Magle je uvijek bilo i biti će je
Predlazem da cumur bude skuplji od plina i eto vam rijesenja.Ako tako nastavi cijelu zimu nove generacije koji su vec sada zatrovane raznim izduvnim gasovima ce morati imati SKRGE kao sto imaju ribe.Nema te infrastrukture u Sarajevu koja moze biti rijesenje za primitivizam i krkanluk koji uzrokuje ovaj smrad kako zraka tako i jludi!!!
Najvise su pogodeni gradovi kao sto su Zenica ili Lukavac u cijem uzem ili sirem dijelu su izgradene koksare, zeljezare, cementare, sode-so, gumare spaljivaci itd...Sarajevo I Tuzla vise pate od auto zagadenja, meduti auta sve manje I manje zagaduju zbog uvodenja strozijih normi za ispusne plinove. Takode kvadrat stana vise zagaduje od kvadrata kuce grejnog prostora zato sto je iskoristenost u kuci dosta bolja; u isto vrijeme oni koji imaju kucu placaju I do tri puta skuplje ugal I drva nego termoelektrane ili toplane.
Najveci problem je industrija pogotovo ako su fabrike u uzem dijelu grada kao sto je to slucaj u Zenici ili Lukavcu. Ljudi se vijekovima griju na drva I ugalj. Po kvadratu grejnog prostora vise se uglja spali za grijanje stanova u odnosu na kuce koje imaju sopstveno grijanje. Dug transport toplovodima dovodi do veceg gubitka toplotne energije u stanovima. U isto vrijeme grijanje u stanovima je oko 50% jeftinije nego u kucama jer domacinstva placaju drva I ugalj I po 3 puta vecoj cijeni nego termoelektrane I toplane,,,,
cuj ugalj, pa jbt u Mostaru bi onda crko , kako je svijeta i vijeka loze se drva i cumur pa opet ljepota. Mostaru su brane na neretvi shebale klimu pa nema vise onih dobrih bura sto izvlace vlagu iz kostiju. Sarajevu je hebeno pa je u kotlini i cirkulacija zraka ravna nuli
Da bi bio novinar moraš da živiš u sarajevu. Lokalci izvucite dupe iz stana!!! Pa ***..e, magla je mjesec dana širom BiH. Na ovu temu pišu dva dana, samo kad vide da je u sarajevu.
Haj se ti dogovori s komšijom da te vozi na posao........
K'o u zgradi lozi ugalj ne treba u njoj ni da zivi, na selo pa lozi...
lazes martine ko pas. kad si toliki strucnjak cudo te nije neko sa zapada zaposlio
Ja čim ga ustekam meni magla nestane ;) probajte i vi pesimisti.........:):):)
Zabranite ugalj iz rudnika Miljevina, prije rata je bio zabranjen za ekspoatisanje zbog velikih kolicina sumpora, zasto se sada dopustilo njegovo koristenje. Ugalj iz Breze izvoze u srbiju a nas truju ugljem iz Miljevine, neko u ovoj drzavi nije normalan.
znaci tibra i avazovi tornjevi blokiraju da se sve ovo otpuse ka iilidzi i dalje?
Nije putniku prijatno kada je avion u oblaku ili magli.... Pored toga TK je prije ovog slijetanja, cijelih 60 minuta bio u "holdingu", - kruženju u blizini Sarajeva, čekajuči bolje meteo uslove... ruta na http://www.flightradar24.com/data/airplanes/tc-jsl/#82a9e6d