Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Možda bi bilo pametnije da su prvo riješili raskrsnicu kod podvožnjaka. Nisam stručnjak ali ako sam dobro shvatio oni će ubrzati saobračaj na predhodnoj raskrsnicii onda preopteretiti onu u Buća potoku. Genijalno oprati pare napraviti kružni bez funkcije i za to im treba godina.
Svaka čast samo da završe do iduće godine u ovo doba i bit će dobro...
Planiraju do novembra zavrsiti. Da vidimo i to.
Napisali ste Buća Potok ispravno...hvala klix.ba
Samo niste naglasili koliko su starih bagremova posjekli da bi trake prosirili,a kao sto su mnogi primjetili ispod podvoznjaka ostaje uzak prostor.Jedino da trotoare suze pa da nam bas bude kao na surfanju kad kisa padne.Ne spominjite mi dva vrla nacelnika,rade infrastrukturu tako sto daju parkove za suske kako bi se napravile zgrade.Jedan u opcini NS,a drugi ispred doma zdravlja.Samo da su ih jos malo primakli i prislonili,bio bi vrh.Kao da nam treba jos betona,a sto manje zelenila.A kvazi borce za ekologiju nabijem na nesto,posto su se usutili kao misevi na ovakav urbicid i vid gradnje.
Nemaju vise kud suziti trotoare, jedino da ih ukinu skroz. Upravu si 100% za to zelenilo i parkove. Nisam neki borac za ekologiju ali stvarno je previse betona.
Samo jos da naprave dasku za skakanje kod podvoznjaka da se u kisnim danima zabavimo...
Samo jos da naprave dasku za skakanje kod podvoznjaka da se u kisnim danima zabavimo...
Ogranicena je to 'mraka,nek se samo ko nesto radi a funkcija nije bitna.Treba podvoznjak prepraviti na 4 trake,samo za auta,a pjesacki probiti sa strana po 1,5 metara i to da bude sve ravno bez spustanja,to je dovoljno a investicija ista.
Ako na spoju sa Safeta Zajke ostane 2x1 dzaba ste krecili
Kad pocinju izgradnju drugog kruznog toka poslije nadvoznjaka?
Iduce godine na proljece.