BiH
26

Odluka RAK-a: Javni RTV servisi će umjesto četiri, imati šest minuta za reklame

Klix.ba
Vijeće Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine donijelo je odluku da se vrijeme trajanja marketinškog oglašavanja kod javnih RTV servisa sa postojeće 4 minute poveća na 6 minuta.

Danas je Vijeće Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine održalo redovnu sjednicu, na kojoj je, između ostalog, usvojilo Izvještaj o radu Agencije za 2013. godinu.

Vijeće je razmatralo nacrt izmjene člana 21 Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, te jednoglasno donijelo odluku da se vrijeme trajanja marketinškog oglašavanja kod javnih RTV servisa sa četiri minute poveća na šest minuta. Odluka o izmjeni Kodeksa o komercijalnim komunikacijama stupa na snagu nakon objave u Službenom listu BiH.

"Vijeće će nastaviti sa izradom sveobuhvatne analize u narednih šest mjeseci, nakon čega će biti donesena konačna odluka. Vijeće je zadužilo Agenciju da redovno provodi monitoring ukupnih finansijskih rezultata i komercijalnih programskih sadržaja javnih RTV servisa. Između ostalog, Vijeće će organizovati široku javnu raspravu o ispunjenju uloge javnih servisa u Bosni i Hercegovini", saopćeno je iz RAK-a.

Vijeće je upozorilo javne RTV servise da se pridržavaju usvojenih cjenovnika, te preporučuju da popusti na oglašavanje ne bi trebali biti veći od 30 posto na godišnjoj osnovi.

Također, na sjednici Vijeće je donijelo odluku o formiranju Komisije za izbor generalnog direktora Agencije. Komisiju će sačinjavati članovi Vijeća.

Usvojen je i nacrt Pravila o pružanju javnih mobilnih telefonskih usluga i donijeta odluka da se uputi na javne konsultacije. Nacrt pravila predstavlja realizaciju smjernica Politike sektora telekomunikacija koja predviđa liberalizaciju tržišta u području pružanja mobilnih telefonskih usluga kroz uvođenje davalaca usluga (SP) i virtuelnih mobilnih operatora (MVNO).

RAK