{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mercator kaže da ne vara kupce i da je došlo do tehničke greške

13.3.2013. u 14:59
0
66
Mercator kaže da ne vara kupce i da je došlo do tehničke greške
0
Mercator kaže da ne vara kupce i da je došlo do tehničke greške
Nakon što smo jučer objavili tekst o Mercatoru uz fotografije koje nam je proslijedio čitalac, a na kojima se vidi da mu je na kasi naplaćeno više nego što to stoji na proizvodu, iz ovog tržnog centra su ponudili objašnjenje.
Kupac je u Marcatorovom objektu na Alipašinom Polju kupio kruške te mu je prilikom vaganja na proizvod zalijepljena jedna cijena, a na kasi je platio drugu. Tačnije, platio je 11 feninga više.

U Mercatoru tvrde da je do razlike u cijenama došlo iz tehničkih razloga.

"U trgovinama Mercatora BH cijene se na vagama i kasama osvježavaju, po utvrđenoj proceduri, dva puta dnevno. Ukoliko ne postoji sinhronizacija tih radnji, može doći do greške da cijena na vagi i na kasi nije ista. Greške tog tipa su vrlo rijetke, ali se ponekad dese. Pravo kupca je da na blagajni reklamira grešku, što je učinio i kupac u Mercator centru na Alipašinom Polju, gdje mu je odmah predloženo da se račun stornira i napravi novi. Mercator BH uvijek izlazi u susret svojim kupcima i realizuje reklamacije u njihovu korist", navode u Mercatoru.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: