"Kupuj, igraj, osvajaj"
42

Konzum i Mercator kupcima poklanjaju vrijedne nagrade, među njima Opel Mokka i Opel Crossland

Konzum i Mercator nagradna igra
Konzum i Mercator nagradna igra
Konzum i Mercator pokrenuli su novu nagradnu igru "Kupuj, igraj, osvajaj" u sklopu koje kupci mogu osvojiti vrijedne automobile - Opel Mokka i Opel Crossland.

Osim dva automobila nagradni fond ove nagradne igre obuhvata i:

  • 5x putovanje za dvoje u Andaluziju
  • 5x putovanje za dvoje u Kapadokiju
  • poklon vaučere za kupovinu u Konzumu ili Mercatoru u iznosu 5x300 KM, 5x500 KM, 5x1.000 KM i 5x1.5000 KM

Pravo učešća u nagradnoj igri imaju svi kupci koji u periodu trajanja nagradne igre od 12. februara do 7. aprila u Konzum ili Mercator prodajnim objektima kupe najmanje jedan proizvod partnera projekta, a pri čemu vrijednost njihovog ukupnog računa iznosi 10 KM ili više.

Neki od proizvoda partnera projekta su Nescafe kafa, Sarajevski kiseljak, Thomy majoneza, Maggi supa, Chipsy čips, Coca Cola, Violeta proizvodi za bebe, Ledo Gurman, Meggle vrhnje za kuhanje, Eva tuna, Lasta krem štapići, Rio Mare, Dorina čokolada, Oreo keks, Milka čokolada, 7 Days kroasan, Čipi Čips, Plazma keks, Branck Caffe, Dolce Caffe, Landessa ledena kafa, Franck kafa, Faks deterdžent, Somat Giga, Violeta, Woolite, Paloma i Domestos proizvodi.

Za učešće u nagradnoj igri potrebno je poslati sigurnosni kod sa dna računa i svoje lične podatke putem SMS poruke na broj 091 210 002. Broj je jedinstven za sve mrežne operatere u BiH, a cijena poruke je 0,20 KM + PDV.

"Iz godine u godinu nastojimo za naše kupce obezbijediti vrijedne nagrade kroz projekte koje realizujemo s namjerom da im se zahvalimo za vjernost i ponudimo dodatnu vrijednost kako bi im se kupovina u našim prodajnim objektima dodatno isplatila. Samo u prošloj godini u nagrađivanje kupaca kroz nekoliko nagradnih igara smo uložili više od 350.000 KM i sretan sam jer smo bili u prilici obradovati naše kupce. Sa nagrađivanjima nastavljamo i ove godine, te koristim priliku svim našim kupcima poželjeti mnogo sreće u nagradnoj igri, a ujedno se želim zahvaliti svim partnerima projekta na uzajamnoj partnerskoj saradnji i podršci", izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing kompanije Konzum BiH.

Počevši od 28. februara pa do kraja nagradne igre, srijedom će biti organizovano parcijalno izvlačenje dobitnika nagrada po vrijednosnom rangu od najnižeg ka najvišem. Imena dobitnika će biti objavljena nakon svakog izvlačenja na Konzum i Mercator web stranicama.

Izvlačenje glavnih nagrada, dva automobila Opel Mokka i Opel Crossland, održat će se u Mercator centru Ložionička u srijedu, 17. aprila 2024. godine u 14 sati.

Više informacija o nagradnoj igri dostupno je na www.konzum.co.ba i www.mercator.ba.