Komentari (32)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Stalno citam kako strani investitori zele ulagati na milijarde u BiH i po meni to nisu krediti, a sta je sad ovo uzet kredit za nastavak izgradnje. Dobro rece neki komentator ovi investitori su izmisljeni investitori od nasih stranaka samo da bi se glasaci pridobili.
KOME VISE BACATE PRASINU U OCI,,LOPOVI NADRKANI,,,DAJ ZA PUTARINU,KOD REGISTRACIJE VOZILA,NAJSKUPLJA U EVROPI,,,AKCIZE SVAKI 6 MJESECI,NAVODNO ZA PUTEVE,KREDITI ,VISE SE I NEZNA GDJE STE IH SVE I PODIGLI ALI ZA SVOJE GUZICE,NEMA NIKAKVE VEZE SA PUTEVIMA,,,GDJE JE LOVA OD TUZBE ZA ASVALTIRANJE ISPOD NORME,KOJE TO POKUPIO,JEDNOSTAVNO SAMO SE USUTE NJUSKE DRZAVNE,,NARODE OVO TREBA PODHITNO ZAUSTAVITI MI CEMO BITI ROBOVI,DOK CE ONI SVOJE GUZICE IZVUCI I NESTATI IZ DRZAVE,,
eeee ... a znaš li ti koliko od počitelja do bijače ima tunela i mostova ... sve most, pa tunel, pa most ... treba to isfinansirat ...
Godina 2916 roboti koji rade na izgradnji autoputa 5 C stupili u strajk gladju (ne punjenjem baterija) jer rade u nehumanim uslovima
SDA > Euro Asfalt > podizvodjači. A račun plaćamo svi.
kad ovi misle počet raditi
OD ODŽAKA DO DOBOJA: U tom dijelu BiH već postoji važna željeznička komunikacija, a u toj zoni je i plan za Koridor 5C. Tu je i jedna ili više općina (opština) koje bi trebale da formiraju novi kanton (što je ujedno bitno i u bezbjedonosnom smislu). Zbog toga, nije loše u toj zoni imati nekretnine kojima bi zbog saobraćajnica porasla cijena, ali i drugi ekonomski (gospodarski) interesi od međunarodnog značaja.
Podržavam. Izgradnja autoputeva je ulaganje u budućnost. Osim toga, na radovima se neposredno zapošljava veliki broj radnika, a većinom se koriste domaći materijali, tako da je posredno broj onih koji imaju koristi od izgradnje puno veći.
Il' te onaj Ramic iz "euroasvalta" placa ili kara',treceg nejma
@percepcija recepcije ja mislim da je u pitanju ograničenost i glupost
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Super,kad se krediti pocnu vracati ,inflacija ce biti astronomska , djeca ce nam jesti krompir i raditi 12 sati dnevno da bi kredite vratili.
hahahah EU se raspada ,a ovi nasi se zaduzuju i ako se raspadne EU kome se vracaju krediti, svugdje pomalo hahahaha
Krenem ja od mostara do sarajeva i nema neke guzve, a onda se navalim od zenice do doboja i 400 kamiona. Neka treba nama da sjedi dole prazan put prema moru, da jednom godisnje me i drzava uzme kad krenem na more. A kad krenem prema europi nema uzimanja iako dnevno zna proci i nekoliko desetina hiljada vozila. No dobri su oni kako uprave nemaju. Radi firma i bez uprave, sve uhljebljeni namjestenici, plata preko 1000 a radi na salteru na autoputu il sjedi i naprdjava u centrali zavisi koliko ti je jaka stela bila
"poddionica autoceste Buna - Počitelj" ... podiže se najveći spomenik ljudskoj gluposti u istoriji čovječanstava ... na kredit naravno
..čuuuj, a zar ne kapa dovoljno od akciza za gorivo i trenutne putarine?! mamlazi!!
kad je neko rođen gladan, onda mu je malo i da cure (a ne kapaju) pare od akciza
kad je neko rođen gladan, onda mu je malo i da cure (a ne kapaju) pare od akciza
Mama moja pa ovo ni nasi praunuci nece isplatiti